1

Onderwerp: Rugzak en Megamindy

Hoihoi,

Ik denk laat ik na al die jaren ook weer eens wat van mij horen. Denk niet dat veel mensen meer weten wie ik ben want ben al een tijd niet meer actief geweest, ben hier aangemeld toen mijn zoontje 1 werd om ideeen en tips op te doen. Sindsdien kort op elkaar een aantal taarten gemaakt en daarna zwanger geworden en bij zijn 2e verjaardag helaas een taart bij de bakker gekocht omdat ik toen hoogzwanger was en het heeeel heeel warm was :-)
Hij wordt nu bijna 3 dus ik ben me weer helemaal aan het orienteren en om weer het wat in de vingers te krijgen en te oefenen heb ik ondertussen wel 2 taarten voor mijn nichtje haar 4e verjaardag gemaakt. Die wilde ik toch maar even showen en proberen hier weer wat actiever te worden, want het is toch zo leuk al die taarten, maar heb maar zo weinig gelegenheden om wat te maken helaas :( (maar ja komen heir nu weer even een fiks aantal verjaardagen aan dus HOERA ik mag weer :D )

http://i226.photobucket.com/albums/dd239/rudmerstoel/DSC_0580.jpg

http://i226.photobucket.com/albums/dd239/rudmerstoel/DSC_0585.jpg

De laatste had ik samen met mijn man gemaakt, alles moest op het laatste  nippertje omdat mijn vader in het ziekenhuis lag en ik daar druk mee was, dus 's nachts om een uur of 1 nog samen met mijn man rugzak in elkaar geknutseld. Er zat een aardbeienslagroomvulling in, aardbeienjam en bittere chocolade een laagje, volwassenen en kinderen hebben er allemaal enorm van gesmuld gelukkig :)

Ondanks het jaren van bakken nog veel te leren ;)

2

Re: Rugzak en Megamindy

Allereerst welkom terug Miriam!

Je hebt ook geen makkelijke taarten gemaakt om weer mee te beginnen! MM is leuk zo in het rood. Rugzak is erug leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Welkom terug alvast! Je taarten zijn mooi geworden, je rugzak vind ik heel leuk geworden :Y Die was vast lastig om te maken?

4

Ha die Miriam!

Ja, aan je 'geregistreerd'-datum te zien was je inderdaad 'een van de eersten'!
Leuk dat je nu weer terug bent...

En dan met twee van die leuke taarten! MM is knap gepuzzeld en leuk zo, met die glitters! De rugzak vind ik superorigineel, mooi hoor!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Haha te bedenken dat rugzak volledig uit nood geboren is, we wilden eerst ook puzzelen, maar daar hadden we niet zoveel tijd meer voor, ineens ontsproot het idee om dan rugzak te maken, ik kon zo laat op de avond niet meer bedenken hoe we kaart moesten maken, maar dat wist mijn man even uit zijn mouw te schudden, echt een staaltje "teamwerk" dus :)
Bedankt voor de leuke reacties, is altijd een opsteker, er zijn in de tussentijd zoveel mooie taarten geplaatst, maar ik ga niet meer op elke reageren, want dan moeten jullie al die nieuwe berichtjes weer af voor mij :P
Hopelijk binnenkort een mooie mickey en minnie taart in ieder geval :)

Ondanks het jaren van bakken nog veel te leren ;)

6

Welkom terug hier :)
Ben benieuwd naar je komende taarten :Y Je rugzak is echt heel leuk, origineel :D

7

Leuke taarten zeg

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

welkom terug ziet er leuk uit zaterdag moet ik ook een mm make pfff ;)

Stefs taartjes zien --> www.cheffsteff.come2me.nl <--