Onderwerp: Rugzak en Megamindy
Hoihoi,
Ik denk laat ik na al die jaren ook weer eens wat van mij horen. Denk niet dat veel mensen meer weten wie ik ben want ben al een tijd niet meer actief geweest, ben hier aangemeld toen mijn zoontje 1 werd om ideeen en tips op te doen. Sindsdien kort op elkaar een aantal taarten gemaakt en daarna zwanger geworden en bij zijn 2e verjaardag helaas een taart bij de bakker gekocht omdat ik toen hoogzwanger was en het heeeel heeel warm was :-)
Hij wordt nu bijna 3 dus ik ben me weer helemaal aan het orienteren en om weer het wat in de vingers te krijgen en te oefenen heb ik ondertussen wel 2 taarten voor mijn nichtje haar 4e verjaardag gemaakt. Die wilde ik toch maar even showen en proberen hier weer wat actiever te worden, want het is toch zo leuk al die taarten, maar heb maar zo weinig gelegenheden om wat te maken helaas
(maar ja komen heir nu weer even een fiks aantal verjaardagen aan dus HOERA ik mag weer
)

De laatste had ik samen met mijn man gemaakt, alles moest op het laatste nippertje omdat mijn vader in het ziekenhuis lag en ik daar druk mee was, dus 's nachts om een uur of 1 nog samen met mijn man rugzak in elkaar geknutseld. Er zat een aardbeienslagroomvulling in, aardbeienjam en bittere chocolade een laagje, volwassenen en kinderen hebben er allemaal enorm van gesmuld gelukkig 
Die was vast lastig om te maken?