1

Onderwerp: help moet een bruidstaart maken

Ik heb een opdraacht voor een bruidstaart van 50 personen. Het liefste willen ze maar 2 taarten. Maar ik zit echt te prakezere {al 2 dagen lang} Welke maten bakblik ik moet gebruiken.Ik weet het niet en dan over de prijs nog niet tebeginnen wat ik moet vragen ervoor. hmmmmmmm iuk weet wel  dat je met een bruidstaart een beetje meer stress krijgt dan met een gewonen taart. kan iemand mijj helpen?wat zpuden jullie doen als je een taart moest maken voor 50 man. welke maten bakblik en hoeveel taarten?

2

Re: help moet een bruidstaart maken

Rond 35 cm en rond 25 cm, dat is wel genoeg voor 50 personen. Of 2x 30 cm.
Ga je stapelen, op een standaard of gewoon 2 losse taarten?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

dat weet ik nog niet.  ze komen volgende week dinsdag voor  de proeftaartjes.  had liever naar hun toe gewilt maar ja  me schoonzus heeft dit geregeld en die komt mee {wat ik niet zo fijn vind}.  ze hebben me even snel tussen neus en lippen door vertelt dat er 50 man komen en dat ze graag 2 taarten willen.  iets met chocolade en  iets fruitigs.  het liefste een standaart { heb ik een excuus om hem aan te schaffen hahahahah}

4

Als ze op een standaard moeten, vind ik persoonlijk 3 taarten mooier!
Ken je dit schema: http://www.deleukstetaartenshop.nl/maat … vormen.pdf , dan kun je gemakkelijk zien hoeveel mogelijkheden er zijn :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

oooh nee die kende ik nog niet. heb er wel heel veel aan dank je wel!

6

bedankt voor de tip van die bakvormen zeg!! ik heb hem meteen opgeslagen. altijd handig zon schema

7

Zie taartenparade: Bollywood Bruidstaart. Die heb ik ook voor 50 man gemaakt. Het bruidspaar wilde, traditiegetrouw, de bovenste laag bewaren voor over 1 jaar, dus de onderste twee lagen waren voor de gasten. De onderste is 30cm en die daarbovenop 24cm. Ik gebruik zelf Amerikaanse/Antilliaanse cakes (=dus errug machtig!!!), dus daar kom je RUIM mee uit (ze had geloof ik nog een kwart van de 30cm taart over voor de week na haar trouwen!!!). ;9

Life can be a series of magical moments, if only you let it...

En even over de prijs: dat vroeg je ook nog

Ik zou zeker minimaal 2,50 p.p. rekenen, en als ze hele arbeids intensieve decoraties willen, gooi je gewoon nog wat op de prijs.

Nou heel veel succes, en geniet ervan!

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU