Onderwerp: Veel, heel veel taarten
In een korte tijd...........zit nu even lekker met een roseetje nog even de foto's erop te zetten, want ik ben best wel trots op mijn "productie" van gisteren en vandaag.
Vanmiddag de verjaardag van Luc gehad, die wilde graag een Disney taart.....
nou dat kan jongen !!!
Nijn en vriendjes heb ik voor Lieke gemaakt, haar mama ken ik via een ander forum
en vanmiddag kwam ze de taart halen en hebben we en de kinders elkaar "live" ontmoet, leuk is dat toch !!! En ze vond de taart zo mooi dat ze hem niet ging aansnijden zei ze
:D
Morgenochtend begin ik de dag met de verjaardag van de dochter van mijn vriendin, Sylke ging daar vrijdag al logeren dus die neem ik 's middags gelijk weer mee naar huis.......(tis stiekum wel lekker rustig even nu)
Esmee wilde graag Pipi op haar taart, en omdat haar moeder graag en vierkante wilde omdat dat zo makkelijk snijd (!) Heb ik lekker een stapeltje gemaakt !!! 

En dan morgenmiddag nog naar een verjaardag van de tweeling van goede vrienden van ons...en ze wilde allbei een eigen taart.........
Karlijn had de stippentaart op mijn site gezien en wilde ook zoiets, maar dan wel met muizen en colaballen.......
Haar broer Bas wilde een blauwe taart met een zeilboot....
En nu................nu ben ik moe !!!!!!!!!!!!!!!!
Weltrusten dames............
Dikke knuffel van mij
en Pipi wat een leuke taart is dat geworden
:) Ik vind Pipi ook heeeel erg leuk geworden, helaas een beetje te weinig tylose gebruikt (slechts een half potje naar miijn idee
) dus staartjes zijn nu ondersteunt met een maisprikkert.....