1

Onderwerp: -Lemon curd met ???- en -biscuit van de site met maizena-

Hallo...

Ik wil vanmiddag de "ikea bol" gebruiken (ik heb m van de action maar dan weet iedereen wat ik bedoel) en dan vullen met lemon curd en nog iets... waar is de ervaring goed mee, zat zelf aan zwitserse room of banketbakkersroom te denken en dan met plakjes mandarijn... wat doen jullie altijd???

en het recept van de biscuit met maizena, wil deze goed... want mijn biscuitmix is bijna op en heb wel besteld maarja duurt effies he... maar is deze niet zo droog als het andere recept van de biscuit mix??

alvast bedankt!!

2

Re: -Lemon curd met ???- en -biscuit van de site met maizena-

Het wordt wel wat droger ja, ik bak zelf de biscuit met cakemeel, staat op mijn site, wordt ie wat smakelijker van (www.tartacadabra.nl  bij Recepten).
Lemon curd is lekker bij alles, door de botercr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Het basisbiscuit van het recept hiernaast vind ik toch echt niet droger dan het biscuit gemaakt met de mix! Eerst mislukte hij wel eens omdat ik te ongeduldig roerde, dus houd daar rekening mee als je hem wil maken ;)
Zwitserse room vind ik zelf wel lekker bij lemon curd, maar ook botercr

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

4

of mascarpone met een of andere jam (aardbei of bosbessen) mengen en dat met lemon curd

5

Ik doe altijd een laag citroenbavarois erbij.. heerlijk fris!

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

6

:Y ik doe er ook altijd citroenbavarois bij.