1

Onderwerp: Champagnestapel

Er zijn echt ontzettend veel mooie taarten voorbij gekomen de laatste tijd. Laat dan ook maar weer jullie kritische blik over 1 van mijn creaties gaan.

Voor een feest waarbij 2 verjaardagen 50 en 40 jaar en een 12,5 jaar huwelijk werden gevierd. Gevuld met champagnemousse , frambozen en witte chocolade.

Moest hem opbouwen midden in het feest tussen 150 man, dus dat was wel spannend. Alles goed gekomen, vonden hem mooi en erg lekker.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FV7ZUMAO.jpg

Bedankt voor het kijken.

Eva

2

Re: Champagnestapel

Wat een aparte. Maar wel heel leuk. Indd spannend zeg, om hem op te moeten bouwen met zoveel man om je heen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ziet er heel stijlvol uit,mooi gedaan hoor!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

Aparte kleurencombi, wel een taart waar je naar blijft kijken :Y

mooie taart, en echt een hele prachtige strik!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Dat kan ik me voorstellen dat dat spannend was met al die mensen om je heen!

Een mooie taart heb je trouwens gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Taart Tútsje schreef:

Voor een feest waarbij 2 verjaardagen 50 en 40 jaar en een 12,5 jaar huwelijk werden gevierd.

Eva

Zo, dat is nog eens voordelig bedacht!!!!
Mooie taart!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

8

Mooie stapel! En hij klinkt ook erg lekker :9

9

Leuk gemaakt zeg!

Groetjes Tweety!

10

Heel leuk

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

11

Moooooi! Prachtig uitgevoerd in zwart/wit en oranje (of is het rood?) accenten...

Ik kreeg vandaag een aanvraag voor een bruidstaart... in het zwart... met een paar kleine witte versiersels... Ik vind jouw taart-kleuren-combi zo erg mooi uitgevoerd... misschien kan ik het paar een beetje die richting uit kletsen... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl