1

Onderwerp: Lactose vrije cupcakes

Kan ik die ook van het basisbiscuitbeslag maken hier op de website?

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Lactose vrije cupcakes

Bedoel je de cupcake-mix? Die volgens mij wel,
maar als je in de webshop kijkt bij de biscuitmix dan zie je bij de allergenen
lactose staan...dus dat gaat niet!

Misschien even de ingredienten doorgeven, en navraag doen,
of is het niet voor bestelling?

Succes ermee!

3

Nee, ik bedoel echt het recept voor biscuit hier links bij recepten. Dus niet het recept voor cupcakes, want daar moet melk in.

Het is voor een bestelling inderdaad, ze hebben een taart besteld en 20 cc. Ik kan die taat dus zowiezo van het recept maken, maar het lijkt me dat je er ook cupcake papiertjes mee kan vullen toch?

Of zeg ik nu iets heel doms?

Liefs Martinique

4

Ipv melk kan je ook Spa rood doen, door de bubbels wordt het ook lekker luchtig, of gewoon water!

En ja hoor, je kan ook de cupcakes vullen met het recept wat je hebt!
Geen probleem!

Succes, het is een lastige 'allergie'... :s
Maar o zo fijn als ze gewoon mee kunnen eten!

5

Dan ga ik volgende week eens een proefrondje draaien en als ze meteen lukken vries ik ze gewoon in;)

Bedankt!

Liefs Martinique

6

Ik maak altijd cupcakes (voor mijn dochter met koemelkallergie) volgens het cc recept van Nigella wat ook bij de recepten staat en gebruik ipv gewone melk sojamelk en wajangmargarine,  prima te doen, heerlijke cupcakes. Vind alleen de hoeveelheid wat weinig voor 12 cc dus ik maak altijd wat meer beslag :-)

Maar het recept voor biscuit zal ook wel gaan, worden ze wat luchtiger!!

Succes!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

7

Hai Martinique,
Toevallig moet ik voor een traktatie voor volgende week cupcakes maken en er is ook een kindje die lactosevrij moet. Ik heb 't even opgezocht her en der, en ik ga de cupcakes maken met de cakemix van AH (die is koemelkvrij) en de AH plantenmargarine. Ipv 3 eieren en melk doe ik er dan 4 eieren in. Ik heb het al overlegd met de ouders, en dit is dan OK volgens hen.
Misschien heb jij er ook wat aan?
Tessa

Groetjes, Tessa