Onderwerp: Mijn eerste Nijntje geboetseerd, Thomas, Sarah en Purk
Hoi,
Ik wilde even zeggen dat ik afgelopen week niet veel tijd had om op alle taarten te reageren.Maar alle taarten zien er onwijs mooi uit 
Dit weekend 4 taarten, en 2 dagen lang de hele op mijn voeten gestaan en ben kapot nu 
Nijntje en Purk zijn voor 1 klant. Nijntje zit tussen de bloemen, dat heeft te maken omdat ik een kaartje van dat kindje had gekregen toen ik die aanrijding had gehad, en het was een fotokaart en dat meisje zat ook tussen de witte bloemen.De moeder kwam hem vanmorgen ophalen en zei gelijk : Oh manika dat stamt af van die fotokaart
ze wist het gelijk en had geen uitleg nodig 

Ik vind mijn boetseerkunst van Nijntje wel aardig. Tips zijn welkom 

Verder kreeg het kindje Purk als knuffel cadeau dus toen ik dat hoorde leek het me leuk om te maken.Purk zit in een badje.Helaas kan ik die niet boetseren.
Thomas de trein is voor het zoontje van een vriendin voor me.Ze wilde gewoon simpele trein erop maar aangezien hij gek is van Thomas dacht ik laat ik het proberen
Eergisteren gemaakt zowat de hele dag mee bezig geweest want de rand wilde niet zo lukken door de warmte.De rails kreeg ik niet mooi recht....Thomas maakt een bochtje 

De sarah taart voor een vriendin haar moeder.Ik had hem al eens gemaakt en ze wilde precies de zelfde, heb wel andere kleuren gedaan.
Oh speciaal voor Koenie natuurlijk de vullingen :
Purk en sarah taart : botercreme mix met jam (dat wilde ze graag)
Thomas en Nijntje : 2 lagen banketbakkersroom.
Bedankt voor het kijken.
www.taartenvanmanika.nl