1

Onderwerp: "Beestjes en bloemetjes"

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Lara dat er een mevrouw was die graag haar Bloemetjes en Beestjes taart wilde maar dat zij er zelf geen tijd voor had. Of ik het wilde doen....JA GRAAG want het is zooo'n leuke taart!
Natuurlijk heb ik er wel een beetje mijn eigen draai aan gegeven maar wel naar het voorbeeld van Lara.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AJVYJC7S.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RN6MICZJ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DHMDILVB.jpg

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

2

Re: "Beestjes en bloemetjes"

Waaaauw! Wat superleuk! :D:D:D Lekker druk met al die priegeldingetjes! :) Heel leuk! Kleurtjes, beestjes, ALLES! ;)

3 Laatst bewerkt door Mieke Verheij (06-06-2008 22:22)

Hij is en blijft super,superleuk!!!!!!! Leuke en lieve kleurtjes heb je gebruikt!! (had ik ook maar een dochtertje.....kon ik 'm ook eens maken ;) )

4

MOOOOOOOOOIIIIII!!!!

Da's een prachtige voor je album mop... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Fantastisch! Mag ik vragen hoe lang je hier mee bezig geweest bent?

lekker duurt het langst!

6

och...wat een schatje!
echt heel heel mooi gemaakt!

groetjes mariska

7

Oh, wat een schatje. Alles is leuk aan deze taart!! De kleuren, de beestjes, de uitvoering. ECHT ALLES IS LEUK!!!!

groeten Annemieke
Cake It

8 Laatst bewerkt door Do (06-06-2008 22:40)

Wauw........schitterend.......zoooooooooooooo Leuk :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

oh wat geweldig zeg, hij is echt helemaal super, ik zou hem graag willen opslaan en ooit een keer na willen maken als dat zou mogen, hij is echt tof!!!

Wat een super mooie lieve taart!

Groetjes,
Mari

11

Ik vind hem super! Zo te zien heb je je er lekker in kunnen uitleven, zo gedetailleerd als hij is :thumb:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

12

miekje dit is een van de mooiste taarten die ik ooit hier voorbij heb zien komen....helemaal mijn smaak! mag ik ooit (als ik ietsje handiger ben hier ook mijn eiegn draai aan geven?)

Groet corinne

Groet Corinne

13

miekje, wat een super gezellige ,fleurige, vrolijke taart.Ik ben er helemaal weg van, wat een snoepie.
Zet hem bij favorieten.

Veel taart plezier

14

ohw wat een mooie.......:Y:Y

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

15

Hij is zooooo leuk!

16

Wauw wat een mooie zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

17

Wat een leuke, vrolijke, gezellige taart is dat zeg!
Erg leuk :Y
Hoe maak je dat gras zo 'vol'? Bij wordt dat maar sprieterig..

Groetjes, Marielle

18

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, geweldig   :thumb:

19

Geweldig!! Jaaa, dit zijn leuke opdrachten! Zie je nou wel, dat je bij de taarttoppers van dit forum hoort! Super gedaan.
Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vraag van Marielle. Ik krijg het ook niet zo mooi recht (het gaat aan elkaar plakken). Hoeeeeeeeee? En inderdaad ook nieuwsgierig naar het antwoord: hoeveel uurtjes zitten hierin????

Groet, Jolanda

20

ooooooohhhhh, wat een lieffie!!
als je het niet erg vind ga ik die ook een keertje maken hoor!
helemaal leuk!

21

Super schattig!!!

22

Dank jullie wel voor alle lovende woorden! Blijft lekker :+ .Ik zal even antwoorden op de vraagjes.

Als eerste: Tuurlijk kunnen jullie hem ook maken...ik heb hem ook nagemaakt van het voorbeeld van Lara en ik zag dat Annette en Wietske en The piece of cake hem ook hadden gemaakt. Geen idee wie er eerst was....maar ik in elk geval niet ;)

Hoelang ik er mee bezig ben geweest?.......eh. lang. Bij elkaar opgeteld denk ik een uur of 15-20? Ik zit op mijn gemakje te freubelen dus daar gaat wel wat tijd in zitten en dan het opmaken nog...ik heb eigenlijk geen idee, ik zal het eens op gaan nemen :)

Het gras is gemaakt naar de tip van wendy.....met de knoflookpers!! Niet te lang laten worden en dan afsnijden.

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

23

zo leuk !

24

Supergoed gelukt Miekje !!! :D

Mijn website: Presentaart

25

Oooh wat een schattige taart. Ik heb hem bij mn favorieten gezet. Prachtig gemaakt Echt heel lief.

Corinne
Sugar & Flour