1

Onderwerp: Cupcake advies HELUPPP

Hoi,

Ik moet voor 20 juni 80 cupcakes maken. De opdrachtgever komt ze op 19 juni ophalen. Wanneer adviseren jullie mij aan om te gaan bakken? Als ik ze dan van te voren bak bijvoorbeeld op woensdag de 18e, hoe bewaar ik ze dan die dag? Lucht dicht of in de taartdoos? Blijven ze dan nog wel lekker?

Ik hoor graag jullie adviezen. Ik ben namelijk niet echt goed in het bakken van cupcakes dat gaat nog te vaak mis.

Alvast bedankt!!

Groetjes Wendy

2

Re: Cupcake advies HELUPPP

Hey Wen,

De beruchte cupcakes... ;) Het waren er toch 60??? Nou ja, misschien ben ik in de war, de zilveren cases zijn onderweg in ieder geval :)

Maarre, ik denk dat je ze prima de 18e kunt bewaren. Ongedecoreerd kun je ze het beste luchtdicht bewaren, ik doe ze meestal in een zak of (plastic doos), maar als er marsepeinen decoratie op zit gaat dat heel zacht worden/smelten, dus dan zou ik het niet doen, gewoon in een (kartonnen) taartdoos lijkt me dan het beste.

Ik zou gewoon cakemix kopen en dat met een spuitzak (of zo'n handige snoepzak van de Sligro :P) vullen, niet tot de rand maar 2/3 ofzo. Die van Koopmans ofzo (fijne cake) is erg lekker! :)

Mijn website: Presentaart

3

In de vriezer gooien! Dan kan je ruim van te voren beginnen en hoef je ze er enkel voor het decoreren er weer uit te halen.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

4

Hi Masch,

Ze hadden vandaag gemaild of het er ook 80 konden worden ... prima toch als ik toch al bezig ben ;)
Dus ik weet niet hoeveel van die zilveren cupjes je hebt besteld als het er 60 zijn moet ik zelf even bijbestellen. Ik denk dat ik dan woensdag ga bakken en donderdag decoreren....
Ik ga die fijne cakemix uitproberen dit weekend!
Weet jij ook over chocolade cake geschikt is?

Thanks voor alles h

5

heb er 100 besteld voor je... :)

Mijn website: Presentaart