1

Onderwerp: Kleine schoentjes van Francis

Heb die leuke uitstekertjes op de beurs gekocht, maar kom niet helemaal uit de beschrijving, jajajaja blond, welke onderdeeltjes heb je nou nodig voor de hak.

Toen ik het probeerde stond ie een beetje instabiel!??!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Re: Kleine schoentjes van Francis

Hi Bien,

Ik was naar je fotos aan kijken .... ik kreeg in eens een heel grote glimlach...veel met rugby en zuid afrika.....ik heb huimwee... mooi gemaakt hoor

info@minniescakes.com

3

Help!?!?!! Voordat ik ze straks het raam uitgooi!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Sorry, ken ze niet dus geen idee, maar niet gooien hoor, altijd zonde!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

Nou heb inmiddels 1 redelijk exemplaar en 2 slippers, zal ze morgen proberen te showen op een cc

6

oeh dan ga ik onder je raam staan ;)

7

Hoi Bien

Ik heb staan kijken, het is de ronde uitsteker, maar je moet je fondant flink dik uitrollen. Dan de ronde uitsteker en 2 keer iets minder dan de helft weer met de ronde eraf halen zodat je boven soort T krijgt. Maar het moet dus wel dik uitgedrukt. Hoop dat je het snapt zo!

Sterkte ;) enne, niet uit het raam gooien hoor, stuur ze dan maar naar mij :+

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat