1

Onderwerp: goud?!?

hee allemaal!

zaterdag viert mijn beste vriendin haar verjaardag en in overleg zou ik een kitscherige hellokitty taart maken...
nu was ik van plan om op ILC gouden glitters te kopen, want ik vind dat gouden decoraties wel horen bij een kitsch taart...toen was ik het dus vergeten...

om het nou bij de webshop te bestellen vind ik wel prijzig, dan betaal ik net zo veel voor de verzendkosten als voor de glitters, en het moet wel leuk blijven voor mij :P (ik moest ook al een cadeautje voor haar kopen :P )
in leiden zit wel een winkel met taart spullen, dus ik daar vanochtend heen, bleken ze net geen gouden glitters meer te hebben...

ik geloof dat verder in leiden niets te krijgen is, of in roosendaal of breda...

ik heb wel deze glitters...
http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/magic_sparkles.jpg
zou ik die er met gele fondant er een beetje goud-achtig uit kunnen doen zien?

ik hoop heel erg op tips :P alvast bedankt!

2

Re: goud?!?

Mmmm het wordt glitterig maar geen goud nee ;)
Ik zou gewoon even een berichtje plaatsen wie er in de buurt woont MET goudpoeder ;) :-D
Roze met die magic sparkles erop wordt ook wel errug leuk en bling-bling hoor maar helaas helaas geen goud :-D
Meid, sukses h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

dankjewel :)

misschien moet ik t maar vragen inderdaad :) of anders gewoon accepteren dat het een bling taart wordt :P ipv een kitsch taart ;)

4

Hoi Eva...hoe heet die zaak in Leiden ook alweer??? Daar had jij toch toen een CC bewaar/vervoerdoos gespot??? Vond het toen zo'n handig ding, maar kan het nergens meer terug vinden hier...weet jij het of ben ik zo in de bonen dat het iemand anders is...zou zomaar kunnen hoor :D ...ben wel niet blond maar wel pas 40 :lol:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Do schreef:

...ben wel niet blond maar wel pas 40 :lol:

:lol: :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

jolanda71 schreef:
Do schreef:

:lol: :lol:

:D  :D  :D  ;)

7

Do schreef:

Komt dat niet op hetzelfde neer dan? Ik kan het nog niet weten hoor. Ben nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geen 40 hihi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

heee do :)
die zaak heet kitchen art :) en niet ik maar iemand anders had het gezien :) ik had daar toen wel op gereageerd :P

waarom? zou je willen dat ik m dinsdag voor je meeneem ofzo? (a)

9

evamaria schreef:

heee do :)
die zaak heet kitchen art :) en niet ik maar iemand anders had het gezien :) ik had daar toen wel op gereageerd :P

waarom? zou je willen dat ik m dinsdag voor je meeneem ofzo? (a)

:Y  :Y  :Y  :Y  :Y GRAAAAAAAAG  :D  ;) Kan dat??? O-)