Onderwerp: Welk formaat taart voor 35-40 personen?
Binnen 2 weken verjaren alledrie mijn zoontjes. Ze worden 3, 7 en 10 jaar. Voor de familie vieren we dit in een keer. Natuurlijk mag een zelfgemaakte taart niet ontbreken. Nu wil ik me eigenlijk voor die gelegenheid aan mijn eerste stapeltaart wagen (het liefst met 3 lagen, voor ieder 1). Ik heb al heel wat topics op deze site nagekeken voor tips. Mijn probleem is dat ik daaruit niet op kan maken welke afmetingen ik aan moet houden als ik een taart voor ongeveer 35 tot 40 personen wil hebben. Kan iemand mij hierbij helpen? Ook zie ik allerlei tips om te gebruiken als "stokjes". Deze varieren van chocoladesticks tot rietjes en dunne gordijnroedes. Ik zag in de webshop dat je ook speciale stokjes kunt kopen, maar deze zijn weer erg prijzig. Wat kan ik het beste gebruiken c.q. is stevig genoeg voor 3 lagen en hoeveel moet ik er dan gebruiken? Ik heb ook al op de site tartacadabra gekeken, maar ik weet niet of ik het daar aangegeven aantal ook moet gebruiken bij meerdere lagen. Hopelijk kan iemand met wat meer stapelervaring mij helpen.