1

Onderwerp: owwww de onzekerheid slaat nu al weer toe hoor...........

Ja, weer over die bruidstaart ja............pffffffff :D:D
Tijdens het gesprek over de taart vroeg het paar om een taart voor ca. 50 personen
gisteren had ik mijn vriendin aan de lijn en we hadden het over het afleveren etc van de taart, zegt ze ineens : Trouwens.....ik ben benieuwd of al die 75 mensen wel in het restaurant passen................................had ze dus de kinderen niet meegeteld..............

Ik wil nu een taart maken voor zo'n 60 personen zeg maar....een stapel

Ik dacht zelf aan : 30 + 24 + 20 + 15 + mini bovenop
Zou dat genoeg zijn ???????????????

Ervaren bruidstaart baksters ...........nog suggesties, ik kan niet groter dan 30 in mijn oventje kwijt......

Groetjes

Micky

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: owwww de onzekerheid slaat nu al weer toe hoor...........

Die giraffentaart van afgelopen zondag van mij was voor 60 personen en ik heb de vormen 30, 26 en 22 gebruikt. Ze hadden ruim voldoende hoorde ik. Ze waren wel ruim 9 cm hoog trouwens.

Dus het lijkt mij dat je ruim voldoende zit met deze maten.

Succes!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Hoi Mickey, mijn vrolijke stapel (nijntje ;) ) was ook van die maten, ruim voldoende hoor voor 60 -65 personen, ik zou wel die kleine helemaal bovenop gewoon tot 15 cm laten, dan is het mooist met dat (lelijk ;) :lol:) bruidspaartje erop.
Overigens snijden mensen toch vaak kleinere stukjes op bruiloften hoor, er is nog zoveel meer te eten ;) :-D

Je kunt anders ook 24 cupcakes bakken en met de botercr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

Bedankt dames voor het wegnemen van mijn "onzekerheid" Het 30cm kapsel staat nu in de oven en de rest zal in de loop van de middag/avond volgen.......
Best spannend hoor zo'n bruidstaart

5

Ik heb er ook eentje staan voor over 2 weken. Mijn eerste.. dus ik ben ook al aan het rondzoeken en rondkijken. Zit nu op dezelfde maten als jij inderdaad. Ze wilden graag 4 lagen.. gebruik jij trouwens een taartstandaard of stapel je ze op elkaar?

6

Diede schreef:

Ik heb er ook eentje staan voor over 2 weken. Mijn eerste.. dus ik ben ook al aan het rondzoeken en rondkijken. Zit nu op dezelfde maten als jij inderdaad. Ze wilden graag 4 lagen.. gebruik jij trouwens een taartstandaard of stapel je ze op elkaar?

Ik stapel ze op elkaar, dat wilde ze graag, en ik heb geen standaard......:D