Onderwerp: Leuke site met mooie stapeltaarten in verschillende lagen.
Hoi,
Ik kreeg deze site van iemand. Er staan erg mooie stapeltaarten op.
Groetjes,
Manika
www.taartenvanmanika.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Leuke site met mooie stapeltaarten in verschillende lagen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik kreeg deze site van iemand. Er staan erg mooie stapeltaarten op.
Groetjes,
Manika
Hij is al eens eerder gepost, en ik heb er zelfs al eentje na mogen maken. Supergave taarten!
Maar eh Manika..... iemand die 3893 berichtjes plaatst moet dit toch al eerder gezien hebben?
Hij is al eens eerder gepost, en ik heb er zelfs al eentje na mogen maken. Supergave taarten!
Maar eh Manika..... iemand die 3893 berichtjes plaatst moet dit toch al eerder gezien hebben?
Nee Babs niet gezien
Jozien of Marianne...haal hem maar weg Nathalie jij niet want je moet rusten
Wat een super taarten!! Zoooo heerlijk om naar te kijken!
Grapje he meid, er zijn waarschijnlijk genoeg nieuwe meiden die de site nog nooit gezien hebben. Dus herhaling kan geen kwaad.
Betekent overigens wel dat je nog vaker op het forum moet verschijnen he
Dus vanavond voor straf een uur extra forum uitdiepen. Beginnen bij het begin en uit je hoofd leren. Hahahahahahaha...
Grapje he meid, er zijn waarschijnlijk genoeg nieuwe meiden die de site nog nooit gezien hebben. Dus herhaling kan geen kwaad.
Betekent overigens wel dat je nog vaker op het forum moet verschijnen he
Dus vanavond voor straf een uur extra forum uitdiepen. Beginnen bij het begin en uit je hoofd leren. Hahahahahahaha...
Weet ik toch...dat het een grapje is Kan wel wat hebben. Vraag maar aan Pooh en Lune
Hmmm vanavond dus voor straf extra uur het forum uitdiepen ? baas Maar dan kan ik niet dromen over je knappe broer Keuzes maken hoort erbij
Prachtige taarten, ik had ze nog niet gezien!
Ik zag pas ook een stukje van deze link in een tijdschrift staan. Het valt me op dat steeds meer tijdschriften over deze hobby schrijven. ik heb het al voorbij zien komen in de Magriet, Consumentengids en in de krant.
Jozien of Marianne...haal hem maar weg Nathalie jij niet want je moet rusten
HIHIHIHI ik laat hem lekker staan!! En ik zal straks wel weer op mijn donder krijgen :shhh:
Ik heb hem ook al eens voorbij zien komen. Het blijven mooie taarten
Jep...heb het ook al lang onder mijn favorieten staan ...maar ze blijven zo gaaf om te zien
Wat een hoop mooie taarten en zo vrolijk. weer leuk voor ideeen.
oh wat een pplaatjes allemaal. Ik moet nog veel oefenen wil ik dit kunnen maken......zucht zucht
wow!!! ik had je berichtje al een paar keer gezien, maar nooit op de link geklikt. Nu was ik me een beetje aan het vervelen en dacht, nou ga ik toch maar ns even kijken... en ze zijn echt prachtig!!!! oow... zucht... ik hoop dat ik dat ook ooit mag kunnen... zwijmel de zwijmel...
jammer dat die foto;s zo klein zijn, zou ze wel wat beter willen bekijken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Leuke site met mooie stapeltaarten in verschillende lagen.