Onderwerp: Dolfijnen voor Guido
Ik had weer een druk taartenweekend voor de boeg. Er stond al een dolfijnentaart op de planning en maandag kreeg ik een mailtje van iemand die was op verjaardag de dag ervoor en had mijn apentaart gezien en geproeft en die wilde ook graag voor zondag een taart. Tussen de feestjes door, vrijdag naar de Toppers en zaterdag bestond onze voetbalvereniging 75 jaar, ben ik met deze taarten bezig geweest. Dat valt niet mee als je vrijdag om 03.00 uur op je nestje ligt. Om 08.00 uur stond ik weer te klooien met de taarten tot 12.00 uur. Toen snel naar de voetbal gegaan om achter de bbq te staan. Om 17.30 uur gauw naar huis en nog een uurtje knutselen, in bad en op naar het grote feest. Gisterochtend om 07.00 uur weer opgestaan en tot 11.15 uur aan de taarten gewerkt. Vandaar dat ik voor vandaag een leukste taarten dag heb. Ben het hele weekend bijna niet op het forum geweest, dus had een hoop in te halen 
Deze was in principe zo klaar, was ook maar voor 20 personen. Gevuld met aardbeienjam en slagroom.

O ja de dolfijnen zijn op verzoek blauw.
Mijn website: www.cakesenzo.nl

had ik niet gedach tbij een dolfijnen taart 

...geweldig die spelende dolfijnen...prachtig!!!