1

Onderwerp: Dit komt nooit meer goed!

Wat is het vandaag een k**dag!:(:grr:

Niets lukt, alles loopt fout en ik dacht even me gedachten te kunnen verzetten door een taartje te maken. Ik heb nieuwe bakvormen van me mannetje gehad en wou hem gebruiken, gisteren gebakken en nu ging ik hem bekleden. Daar ging het al mis.....het marsefond scheurde en viel zowat op me taart, reden wat er te reden valt maar helaas het ziet er niet uit. Geen nood dacht ik , ik maak hem af als zomers taartje en doe er 4 of 5 van die hele groote bloemen op zo'n uitsteker van 105mm van zo'n gerbera/zonnebloem. :grr: dat gaat ookal fout en komt niet heel van me folie af ik kan wel janken, ik loop al met me ziel onder me arm en als dit dan ookal niet lukt.......
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GS4Z36BF.jpg

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

Re: Dit komt nooit meer goed!

Ziet er wel een beetje zielig en verlatenuit zo dat taartje!!!!
Anders een heleboel bloemen erop maken????

3

ja dat is het hem nou juist ook, ik heb 2 bloem uitstekkers, een heel kleintje en een hele groote, de groote krijg ik er ookal niet heel op:(

ik heb je gemaild

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

5

Anders koop je zo'n doos van die chocoladesticks en die zet je helemaal rondom de taart (of je eet ze allemaal op, ook goed voor je 'mood')

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

chocola is altijd goed voor me mond:D

Dankjewel Monica, dankzij moet het nu wel lukken!
Vanavond vol goede moed verder!!!

7

Heb je nog fondant over, snij hem dan aan de zijkanten weg en bekleed de zijkanten terug met een laag en het naadje aan de bovenkant kun je wegwerken met crimpers of bloemtjes...

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Ach Denise, meid toch. Neem gewoon even afstand. Begin daarna met goede moed weer. En anders is er morgen weer een dag.

xxx

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

pff na even iets anders gedaan te hebben, 2 uur spelletjes met de jongens. Is het nu wat beter. Het taartje is niet meer zo akkemikeg. Maar ik moet er nog wat mee doen vind ik maar nu niet meer hoor, morgen is er een nieuwe dag!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IKNW6BAL.jpg
zoals je ziet, nog 1 scheur weg werken

10

Ben benieuwd hoe het met jouo en je taart gaat...nieuwe dag, frisse blik,  vast vol ideeen!