1

Onderwerp: glycerine

nou ben ik vandaag dus naar de aphotheek gegaan een glyserine gekocht....joepie ikke blij.....maar nou staat er op het potje dat het te gebruiken is voor droge handen en voeten voor een soepele huid??!!! heb ik wel het juiste gekocht....of kun je hier gewoon mee koken????

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

2

Re: glycerine

Geen idee!
Maar misschien kan je bij de webshop, hiernaast in de balk,
even zoeken op Glycerine en dan vergelijken?

3

even navragen bij de apotheker zou ik zo denken :)

of even proeven :D

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

4 Laatst bewerkt door deanera (20-05-2008 19:55)

niet gebruiken in je taarten hoor dit is de NIET eetbare glycerine .

er is ook eetbare glycerine die moet je hebben .
deze dus :

http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … =glycerine

groetjes brigitta

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

5

Help!!!

Weet iemand of je de eetbare glycerine variant ook ergens anders dan in de webshop kunt kopen? Ik wil morgen namelijk mijn eerste taart gaan maken, en bestellen duurt dan weer een dag langer. Of is er misschien een vervanger voor? Ik heb begrepen dat het bedoeld is om de icing minder hard te maken. Ik wil de glycerine ook voor de icing gebruiken.  Is het echt een ramp als ik de icing anders zonder doe?
Bedankt alvast!

6

dit kan je ook bij je apotheker kopen, maar wel effe duidelijk vermelden dat het voor in voeding is...

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

7

nou dat heb ik vandaag dus gedaan......heb mijn apotheker gbeld en gevraagt naar eetbare glycerine maar volgens mij verklaarde hij mij voor gek.....dat word hem dus ook niet.....ik begin nu echt radeloos te worden...is er ook een vervanger voor glycerine ????? ik moet morgen toch echt beginnen met die taart wil ik het op tijd af hebben en zo wordt het helemaal niks...help help help

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl