Onderwerp: Inspiratie gevraagd?!!
Het is al een tijdje geleden dat ik hier op het forum nog een taart heb kunnen zetten. Het is een beetje stillekes geweest rond het feesten en er zijn nog geen mensen die voor een verjaardag een taart komen bestellen bij mij. Alhoewel iedereen enorm enthousiast was over mijn schoolfeesttaart met de boom erop. Ik heb er ook nog niet echt veel zin in gehad en de moed gehad om taarten te maken door mijn operatie die ik in augustus had. ben nog vollop aan het herstellen daarvan en wij zijn al een 6-tal maand bezig met onze veranderingen in de woonplaats en keuken, dus veel had ik eigenlijk niet kunnen doen, maar je moet zoiets toch wel onderhouden vind ik. Alleen de slachtoffers vinden, is moeilijk.
Binnenkort beginnen de verjaardagen weer van mijn mannen, dus daar kijk ik wel naar uit. Nieuwjaar is ook gepland bij mij thuis, dus daar kan ik ook wel wat rond gaan verzinnen.
De eerste taart is gepland voor 5 oktober. Ik hoop dat het lukt, want die dag brengen ze onze nieuwe meubelen en dat brengt dus wel wat werk mee met zich. Het is hier in België dan "dag van de leerkrachten". Ik denk dat ik iets met bloemen ofzo ga maken, tenzij er iemand afkomt met een leuker idee. Had gedacht om de klassen te combineren op een taart, maar dat brengt volgens mij veel werk mee en omdat het op een avond moet gebeuren, wil ik eentje maken met niet te veel prutswerk. De kleuterklassen noemen: De nijntjesklas, de berenklas, de poehklas en de plopklas.
Iemand een idee rond deze klassen of een totaal ander idee?? Laat maar komen h