1

Onderwerp: vraagje over bbr zonder melk

moet er dan (als je water gebruikt opv melk) nog iets extra's doorheen voor de smaak?? Extra suiker of drank bv!??

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: vraagje over bbr zonder melk

Nee hoor! Want in deze bbr-poeder zit melkpoeder! In de andere niet en dus moet je dan melk toevoegen...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Maar ik maak mijn bbr altijd zelf. Kan je die zakjes kopen in de supermarkt, en waar liggen die dan??

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4 Laatst bewerkt door tom poes (17-05-2008 19:15)

Ik zou 'm niet zelf maken inderdaad met alleen water want dat wordt inderdaad een smakeloos zooitje denk ik!
Je vind de zakjes bij het bakschap meestal in de buurt van de bloem, de taartmix en rozijntjes e.d. Makkelijk hoor! En je kunt om Zwitserse room te krijgen ook meteen slagroom toevoegen!

Tot taarts, Yvonne

5

Dank je, ik ga daar maar eens naar op zoek (is een stuk makkelijker dan zelf maken)

6

Bedenk me ineens... vraag je dit ivm een lactosevrij dieet? Want dan kun je de zakjes (met melkpoeder dus) niet gebruiken :nooo!!!
Je kunt wel heel goed bbr maken met sojamelk!

Tot taarts, Yvonne