1

Onderwerp: gedrocht

of ik voor Mark een taart wilde maken met een afbeelding  van pokemon....Nidoking is zijn favoriet....????????????????????????????????????/..geen idee waar het over ging maar goed.....

hij is klaar maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik met dit soort taarten echt niks kan.....wat een gedrocht is dat beest.....en ik kan er geen bloemetje bij plakken en dat doe ik zo graag....pffffffffffffffffffffff

vulling 4 vruchten kam en botercreme....ik heb nog geprobeerd om met gemarmerd en 2 kleuren marsepein er nog iets spannends van te maken.....

eerst het voorbeeld en daarna mijn uitvoering....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BHK3EQGI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YUMMWPAZ.jpg

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

2

Re: gedrocht

Ik vind het wel een zeer gelijkend gedrocht hoor ;) Ik vind dat je hem super nagemaakt heb. Ja en bloemetjes passen hier niet bij he?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Het is echt een "gedrocht"zeg. Maar je hebt hem knap nagemaakt hoor! En ook nog in 3d echt heel goed zeg!
En bloemetjes lijken hier niet echt op hun plek :lol:

4

Hahahahaa, geen bloemetje bij plakken :lol:
Misschien een spin :P

Ik vind het allesinds een geslaagd gedrocht :Y
Mark zal supercontent zijn :thumb:

xxx

5

Haha...lache dit...ik mag volgende week Corphish (?!???) van Pockemon maken.....
Ik moet nog kijken hoe die eruit ziet maar ik hoop niet dat het ook zo'n gedrocht is!
Ik vind die van jou in ieder geval geslaagd!

Groetjes Karin

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

6

Karin S schreef:

Haha...lache dit...ik mag volgende week Corphish (?!???) van Pockemon maken.....
Ik moet nog kijken hoe die eruit ziet maar ik hoop niet dat het ook zo'n gedrocht is!
Ik vind die van jou in ieder geval geslaagd!

Groetjes Karin

ik heb die van jou even gegoogeld.....corphish is wel lief...beter dan die van mij...er gaat een wereld voor me open...hahahahhaa

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

7

Ik snap helemaal wat je bedoelt, maar opdracht prima uitgevoerd.

Corinne
Sugar & Flour

8

Ik vind dat je dat toch nog knap gemaakt hebt en je hebt toch leuke flitsende kleurtjes om de taart gediedeld?! Dat maakt um dan ook weer vrolijk.

9

Ik vind hem heel goed gelukt.

10

Nooit van gehoord Nidoking. Komt misschien omdat ik geen Pokemon kijkt.
Maar jou uitvoering is goed gelukt hoor! Mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

11

Ik vind het knap gedaan!! En sommige taarten hoeven niet druk te zijn (moet ik mezelf af en toe ook nog duidelijk maken.. ;))

12

knap gedaan, lijkt erg goed maar inderdaad een lelijk gedrocht

13

Whoehahahahaha... gets... ;) Ik vind de serie zelf al vreselijk... en al die figuurtjes... :S

Maar je hebt 'm wel keigaaf nagemaakt hoor... hij lijkt precies!

Een ding weet ik zeker: Mark gaat helemaal uit z'n dak bij het zien van eh... "Nidoking" (hoe komen ze erop he... )

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

Knap nagemaakt hoor ik vind het wel een engerd...maar ja hij is ook niet voor mij...hahaha!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

15

Kan idd niet zeggen dat ie schattig is.........................maar wel mooi gemaakt !!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

16

Nou hier thuis lopen ook twee pokemon fans rond, die zouden deze taart echt als helemaal fantastisch bestempelen! En ik ook! (ook zonder bloemetjes...)

Je maakt Mark helemaal blij op zijn verjaardag! En al zijn vriendjes jaloers...

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

17

Wat een vreselijk plaatje inderdaad! Maar hij is goed gelukt hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

18

Je missie is wel geslaagd hoor, want het een hele mooie taart geworden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

19

grappig dat ie een beetje wanhopig lijkt te kijken!

lekker duurt het langst!

20

Ik heb zooooo'n hekel aan die Poke-engerds :Y ! Maar jij hebt 'm heel knap gepuzzeld en nog ver3D' ook!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

21

ik vind deze kei gaaf

22

Nee,zeker geen bloemen opplakken bij een jongenstaart,maar ik vind het wel een echte jongenstaart geworden,met een pokemon die goed gelukt is en ik ken deze ook niet hoor,alleen die gele en ik moet in aug. ook een pokemon maken,ben benieuwd welke ik moet maken.hihi.
Je taart is mooi geworden.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

23

hij is wel leuk geworden :D

24

ach, echt een jongenstaart :) heel goed gedaan,
en naja,
nidoking rules gewoon :P ;)

25

ziet er echt goed uit eg, helemaal super!!!