1

Onderwerp: mona toetje aardbeienkwarktaar????

Hoi hoi,

even een vraagje.
Ik lees vaak dat jullie het mona toetje van de maand, aardbeienkwarktaart in een taart doen?
Hoe doen jullie dat? Is het niet te vloeibaar voor in een taart? Ik heb dit toetje nog nooit gekocht, dus ik weet eigenlijk ook niet precies hoe het smaakt of eruit ziet.

En is het ook geschikt in een kindertaart? Ik moet voor zaterdag een taart maken voor een kindje van dat 1 jaar is geworden.

alvast bedankt :)

Groetjes,
Patty

2

Re: mona toetje aardbeienkwarktaar????

Paar topics naar onderen:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=25841

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Nee het is niet te vloeibaar, kan er zo op. En ik zou het m'n kind van 1 niet geven, maar ik denk dat de meeste mensen dat wel doen. Ik vind er teveel suiker inzitten, daar wacht hij nog maar ff mee. "Pech" voor mijn mannetje dus als hij volgende maand 1 word, geen taart voor hem, gewoon soepstengel of een toastje.  Maar dat is puur mijn menig door de suikers.

4

Ik zou wel een boterdijkje spuiten!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

5

Bedankt dames.

Ik ga het vanavond waarschijnlijk nog kopen en dan lekker uitproberen.

Groetjes,
Patty

6

Ohhhhhhhhhhhh de aardbeienkwarktaart is ERG lekker hoor! Lekker fris!
Ik heb heb m van de week gebruikt en inderdaad bij 1 laag wel een klein dijkje gespoten. Om te testen de tweede laag zonder dijkje maar wel de aardbeienkwarktaart een stukje van de rand gehouden. Als je de taart gaat afsmeren komt er tenslotte ook botercreme tussen de rand.
Het is beide goed gegaan :)

7

Hallo,

Ik ben naar de supermarkt geweest, maar de enige die ik kon vinden was aardbeienkwark van Mona. Geen aardbeienkwarktaart. Heet het echt zo of is het gewoon aarbeienkwark?

Groetjes,
Patty

ps Hoe ziet het pak eruit?

Patty77 schreef:

Hallo,

Ik ben naar de supermarkt geweest, maar de enige die ik kon vinden was aardbeienkwark van Mona. Geen aardbeienkwarktaart. Heet het echt zo of is het gewoon aarbeienkwark?

Groetjes,
Patty

ps Hoe ziet het pak eruit?

Ik weet niet wat jij onder een pak verstaat...maar 't is een pudding(vorm) en er staat op: toetje van de maand en het heet: luchtige aardbei kwarktaartpudding met stukjes koek.
Je kunt 'm vinden in de koeling bij alle andere soorten pap en pudding.

9

Aha, nu snap ik het :)

Ik zocht naar zo'n kwarkverpaking, zo'n plastc beker/bak.

Ok, dan weet ik wat ik moet hebben. Bedankt!

10

was gister bij de appie ik kon hem niet vindwen :( vond het niet zooo leuk want wilde hem uitproberen. ach ja volgende week dan maar weer een taart mken hahahah

11

Ik heb hem ook gebruikt gisteren. 1 laag aardbeienjam en 2 dunne lagen van die kwark. Wel een boterdijkje erbij. Het gaat prima. Ik gebruik vaker Monatoetjes als vulling!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

12 Laatst bewerkt door Daantje2076 (17-05-2008 17:47)

Ik had hem van de week al meegenomen en wilde dezelfde vraag al stellen.

Ga hem strax tussen het biscuit doen, heb de botercreme al klaar staan, het wachten is alleen nog tot het kapsel is afgekoeld...

groetjes Daantje