1 Laatst bewerkt door Nathalie (25-09-2006 13:47)

Onderwerp: Blokker bol

Vandaag bij blokker gaan shoppen. Maar ik kon geen bol vinden waar ik mee kon bakken. Nu is mijn vraag hoelang hebben jullie hem al in het bezit en heeft toevallig iemand een artikelnummer voor me zodat ik hem eventueel zou kunnen bestellen?
Wie weet er een alternatief?

Vanmorgen bij de Sligro/ Ven geweest. Daar hadden ze kleine ciliconen halve bolletjes die erg grappig uitzagen. (voor de kerst haal ik me die nog :-) )

2

Re: Blokker bol

de rvs bol die een heleboel hebben is eigenlijk een beslagkom. Ik heb ook even moeten zoeken, maar als je weet dat -ie in een doos zit zie je hem al sneller!
Het is dus een rvs beslagkom met een garde en een standaard erbij in een doos. Hij kost geloof ik 7.99 ofzo (weet niet precies).
Je hebt ook pyrex schalen bij de blokker, maar die hebben altijd zo'n recht stukje aan de onderkant (bij je taart dus aan de bovenkant, daarom wilde ik die niet.

Mijn website: Presentaart

3

Re: Blokker bol

Hoi Nathalie,

Ik heb nog even op de doos gekeken; de "bol van Blokker" is van Le Chef en is zoals gezegd inderdaad geen bakvorm, maar een beslagkom van 25 cm doorsnede. De doos is in de standaard kleuren van Le Chef, dus lichtblauw en oranje.

Hopelijk kun je 'm vinden, ik vind 'm zelf errug handig!!

Groetjes, Suzanne