Onderwerp: margrietjes
Voor mijn vriendin, had zoveel ideetjes, want ik had de vrije hand, maar met dit weer.....toch maar gekozen voor iets eenvoudigs. Wel opgeleukt met de suikerdiamantjes van Marscha.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » margrietjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn vriendin, had zoveel ideetjes, want ik had de vrije hand, maar met dit weer.....toch maar gekozen voor iets eenvoudigs. Wel opgeleukt met de suikerdiamantjes van Marscha.

"Heb je de margrietjes van Bien al gezien?"
Whoehahahahaha... jaaaa, nu gaan we los he! 
' Is een prachtige taart Bien, en zo super gefotografeerd weer...
WAUW Bien...wat een beauty zeg 
Leuk die diamantjes van Marscha...geeft net die extra bling aan je taart 
Het is niet moeilijk om te maken, maar toch vind ik bloemetjes op een taart elke keer weer leuk!
Wat een lieve taart! Heel mooi!
Wat een mooi taartje!Mooi strak en leuk zo met die margrietjes(staan op mijn verlanglijstje voor de webshop) En die diamantjes vind ik ook helemaal leuk!Zou je niet zeggen dat je die kunt eten!
toch erg mooi. Heel rustig
Bling Bling! Leuk hoor.
Wat een plaatje van een taart zeg. Schitterend
Mooooooooooooooooooooooooooooooooi !!! Lekker roze en blingbling 
Mooi die 'eenvoud'!! Die diamantjes zijn ook leuk!!
Van wat ik kan zien, vind ik het een hele mooie taart.
Ik wilde hem heel graag helemaal zien en zocht het in je album, maar kan het niet vinden 
Supermooi ziet het er weer uit Bien!!
Diamonds are a girls best friend! Dat laat deze taart maar weer eens zien. Mooi!
Erg mooi! Zeker die mooie kleur roze met die witte margrietjes.. en je diamantjes maken het helemaal af!
Het blijven altijd leuke taarten, die bloemetjes.
mooi en stijlvol
Heel erg mooi!
Mooi! 'k zou de andere helft ook wel willen zien 
Wauuuuw dat is een marlyn monroe taart want diamonts are a girls best friend!!!hahaha!!!
wat een leuke taart, die margrietjes ,prachtig, ik zou ook wel de hele taart willen zien.
Ha wijffie, wat een prachtige taart heb je gemaakt zeg! En die foto, ben jij een gevorderden cursus aan het doen ofzo?
Eeen schatje van een taart!
Erg mooi 
xxx
Heel mooi! BLoemetjes vind ik altijd mooi.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » margrietjes