Onderwerp: donkerblauw maken
Ik wil voor zaterdag een donkerblauwe taart maken. Hoe maak ik een mooie kleur donkerblauw en wat voor kleur roosjes zal ik erop doen? Iemand leuke ideetjes?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » donkerblauw maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil voor zaterdag een donkerblauwe taart maken. Hoe maak ik een mooie kleur donkerblauw en wat voor kleur roosjes zal ik erop doen? Iemand leuke ideetjes?
Donkerblauw met bordeauxrode roosjes. Maar weet niet welke kleur je daarvoor kan gebruiken.
je hebt waarschijnlijk heeeeel veeeel donkerblauwe kleurstof nodig, voor echt donkerblauw heb je de kleur navyblue nodig, eventueel een beejte zwart erdoor
Ik heb voor mijn voetbalshirt (18+) en de kinder kampioen taart (show off) royal bleu met zwart gebruikt. Hij is heel mooi donkerblauw geworden. Qua roosjes kan vrij veel, lichtblauw, geel, rood, roze enz.
Voor echt donkerblauw zou ik inderdaad ook erbij gebruiken. Qua roosjes kun je inderdaad veel doen, naaste de kleuren die al zijn genoemd misschien wit?
Veel blauw met wat zwart en met een klein beetje rood erbij wordt het een hele mooie diepblauwe kleur.
naaste de kleuren die al zijn genoemd misschien wit?
Of lime groen???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » donkerblauw maken