1

Onderwerp: vraagje bruidstaart

Ik heb eventueel een aanvraag voor een bruiloft (pas in September en voor 'maar' 40 personen. Maar toch heel leuk)

ze willen graag meerdere smaken en meerdere kleine taarten. Iemand een leuk idee? Ik doe geen cupcakes en ook een stapeltaart ben ik nog niet goed genoeg in vind ik zelf!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: vraagje bruidstaart

Oo, dat lijkt me heel leuk om te bedenken! Hebben ze zelf geen wensen? Misschien is het leuk om, als je dus verschillende taarten maakt, elke taart hetzelfde te doen, maar dan steeds met

3

Je ziet hier veel proeftaartjes voorbij komen voor bruiloften. Miss is dat leuk om daar een aantal van te maken en leuk neer te zetten en 1 geheel van maken?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Leuk!!! Ik moest ook eens drie lossen taarten maken voor 75 personen.
Heb toen drie retro taarten in verschillende kleuren gemaakt, maar die toch weer in alle drie de taarten terugkwamen, uhhh...misschien niet helemaal duidelijk :(

Je kan altijd even op mijn site bij de bruidstaarten kijken, want daar staan ze.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl