1

Onderwerp: Gepuzzeld

Ik wil graag ff commentaar op deze puzzel. Ik wil hem later op een blauwe taart doen die ik nog versier met ballonnen of confetti. Welke versiering zouden jullie nemen? Enne hoe kan ik deze puzzel nog verbeteren? Graag tips!! Bedankt alvast.

http://www.merel-lotte.nl/upload/DSC04971.jpg

2

Re: Gepuzzeld

Ik vind je dribbel goed gelukt.
Misschien kan de groene ballon iets beter door laten lopen, iets verder van dribbel af leggen op de taart.
Ik vind confetti leuk voor op de taart.
Misschien een idee om een vlaggetjeslijn om de taart te maken .Succes en wel posten hoor.

3

Vlaggetjeslijn vind ik een super idee! Nu nog iets vinden waar ik mooie ronde kleine confetti mee kan uitsteken. Ik denk dat ik de groene ballon over doe en gewoon rond maak, moet passen op een taart toch?

4

Heb je geen tip waar je icing mee kan spuiten. Die gebruik regelmatig voor een uitsteker van rondjes.

5

Slim! Heb geen goede spuitmondjes nog, tja salaris kan ik maar 1 keer uitgeven nietwaar :( Maar wel dat ding van het kruidvat. Zal eens kijken wat daar bij zit! Dankje wel voor het idee.

6

anders kun je rietjes gebruiken om confetti uit te steken, wel even afknippen, anders kun je ze er niet zo makkelijk langs de andere kant uitduwen ;)

7

Bij de supermarkt verkopen ze tegenwoordig toch eetbare confetti van dr. oetker? het is van die gekleurde ronde.

Ik zou ook de groene ballon door laten lopen en de kroon er overheen leggen

Mijn website: Presentaart