1

Onderwerp: kartonnen taartdozen

Een vraagje:

Wie weet waar ik kartonnen taartdozen kan kopen? Of andere tips om gebak te vervoeren. (zeker als het een bestelling is) Jullie hebben zoveel ervaring volgens mij dat er wel iemand is die me kan helpen.

Alvast bedankt,

Nathalie

2

Re: kartonnen taartdozen

Wat ik heb gehoord is dat je ze kan kopen bij de Makro (daar moet ik dus ook eens naar toe) en misschien bij de plaatselijke bakker ? Ik heb er daar al een aantal kunnen kopen voor € 1,= per doos, alleen zijn die niet groter dan 25x25

3

Re: kartonnen taartdozen

Hoi,

Bij Planet Cake (www.cake.nl) kun je ze kopen, ik weet niet of zij ze op sturen? De winkel zit nl in Rotterdam, ik weet niet of je in de buurt woont?

Re: kartonnen taartdozen

Hoi Nathalie,

hier in leiden verkopen ze blanke taartdozen in drie maten bij de feestartikelen winkel, Dat zal je daar in limburg toch ook wel hebben zoiets????
Gisteren nog bij de Ven geweest(een groter filiaal) en daar hadden ze ze ook
per 50 of 100 50 dozen van 32X32 waren 25 euro ,maar bij de feest winkel was de kleinste an 69 cent per stuk dus doe ik mijn taarten voortaan in een grote doos.
Ze hadden ook 20X20 gebaks doosjes je weet wel met een klep als deksel maar die waren even uitverkocht dus ik kon ze niet keuren.
Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Re: kartonnen taartdozen

Ik was ook even aan het zoeken op internet en kwam toen ook een winkel tegen in papierwaren. Misschien heb jij ook zo'n bedrijf in de buurt ?

Voor zover mijn informatie strekt kan je bij de makro de dozen per 5 tegelijk kopen, maar ik heb geen idee hoe groot en hoeveel die kosten.

Bij planetcake zijn ze geloof ik 2,50 per doos

6

Re: kartonnen taartdozen

ik heb ze gekocht bij die taartwinkel in purmerend, ben even de naam kwijt. hele mooie glanzende witte, heel hog ook, in allerlei maten.

mijn taartjes kun je zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=F3XEMDHO

Re: kartonnen taartdozen

pinkie was het piece of cake?
die zit in purmerent en heeft een groot assortiment.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

8

Re: kartonnen taartdozen

ja het was piece of cake!
dank je

mijn taartjes kun je zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=F3XEMDHO

9

Re: kartonnen taartdozen

ik ben een keer bij de Hema gaan vragen en daar verkopen ze de grote taartdozen (ik denk 30x30 ofzo, zij doen er de grootste vlaai in) voor 50 cent per stuk.

Mijn website: Presentaart

10

Re: kartonnen taartdozen

Het hangt helaas wel heel erg van de hema af, hier in Assen willen ze ze niet verkopen en ik heb eens een mailtje gestuurd naar de hema en als antwoord terug gekregen dat ze geen taartdozen aan derden verkopen, maar met een beetje geluk doen sommige hema's het wel!

groetjes,

Pauline

Groetjes, Pauline

11

Re: kartonnen taartdozen

Misschien in een papierwinkel zoals de AVA? Weet niet of die in Nederland ook filialen hebben..

12

Re: kartonnen taartdozen

oh wat vreemd, bij de Hema waar ik was zeiden ze meteen dat ze ze wel verkochten, dus ging ik ervan uit dat het bij elke Hema zo zou zijn. Niet dus...

Mijn website: Presentaart

13

Re: kartonnen taartdozen

nee in amsterdam doen ze het ook niet bij de filialen waar ik geweest ben...

mijn taartjes kun je zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=F3XEMDHO

14

Re: kartonnen taartdozen

@Kristien:  Hier net over de grens ligt inderdaad een AVA. Heb vanmiddag ook al op de site van hun gekeken en daar hadden ze inderdaad vlaaidozen ( op z'n Belgisch). Allez, dat zeggen ze toch in mijn geboortedorp. Ga daar binnenkort eens langs om te zien wat het precies is wat ze hebben.

Bij de sligro/ven hadden ze alleen de maat 25x25 en dat is wat klein voor het formaat taarten die ik maak.

Dus maar verder zoeken en inderdaad bij AVA langsgaan.


Alvast bedankt voor al jullie reacties

15

Re: kartonnen taartdozen

Dan hoop ik dat de vlaaidozen hoog genoeg zijn. Want een vlaai is toch wat lager dan een andere taart.
Maar ik ga er ook eens langs denk ik.

16

Re: kartonnen taartdozen

Ik heb 50 taartdozen van 34x34x7 gekocht bij Baas papierwaren en daar was ik 27,15 incl btw voor kwijt voor 50 dozen, kan ik voorlopig weer vooruit........... Nu nog bakken en versieren

17

Re: kartonnen taartdozen

maar waar is dat, Baas papierwaren?!

mijn taartjes kun je zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=F3XEMDHO

18 Laatst bewerkt door Marleen (01-10-2006 08:27)

Re: kartonnen taartdozen

Ja die winkel zit op een industrierterrein in Hoorn (kop van Noord-Holland)... en ik ben bang dat je daar alleen kan kopen als je een of ander bedrijf hebt dat daar klant is. Je kan er eigenlijk alles kopen op papiergebied van bakker tot snackbar of kantoorartikelen etc

19

Re: kartonnen taartdozen

Ik heb net 100 taartdozen gekocht bij de Hanos ...
Ze kosten omgerekend 45 cent per stuk.
Afmeting is 30x30

Voorlopig heb ik er dus wel genoeg ;-) ...als er mensen zijn die er een aantal willen overnemen dan wil ik ze wel meenemen naar de M&G.

Mail me dan maar even,

Groetjes Nicole

20

Re: kartonnen taartdozen

maar wat doen jullie dan met stapeltaarten of taarten met figuurtjes op? laten jullie de dozen dan openstaan of zo?

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

21

Re: kartonnen taartdozen

haha...ja dan laat je de deksel er af ;-)

Ik doe er dan een dunne plastic vuilniszak (pedaalemmerzak) overheen omdat er toch van alles door de lucht zweeft ;-)