1

Onderwerp: bruidstaart

Ja, alweer een bruidstaart.
Ik maak eigenlijk altijd bloemen en vond het erg leuk dat het bruidspaar eens iets anders wilde!
Voor het eerst vier lagen gestapeld en hij is dan ook niet helemaal recht, maar daar had ik het bruidspaar van te voren voor gewaarschuwd. Ik vind hem  zelf het leukst zonder de bloementjes en groene blaadjes, dus daarom heb ik daar ook foto's van gemaakt.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HDC6WLWN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LZJKZJU4.jpg

2

Re: bruidstaart

mooie taart hoor maar met bloemetjes en blaadjes vind ik hem eook leuk!!

3

Een beetje topsy past ook wel bij deze! LEuk! Ook m

Je hart fluitsert, luister goed!

4

Mooi gedaan hoor, heb er voor volgende week ook eentje staan, mijn eerste. Best wel spannend. Hoop dat het dan niet zo warm is.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

5

heel erg mooi! En ik vind het absoluut niet lelijk dat hij iets scheef is.

6

hij is heel mooi!!! prachtig zelfs...hihi
maar ik vind 'm idd zonder bloemetjes en blaadjes leuker

groetjes Charlene

7

Oooo jeeeeemig... wat een knots van een giga-taart!

Prachtige kleuren, helemaal passend bij het weertype van de laatste dagen (en de aankomende dagen!). Ik vind 'm met bloemetjes en blaadjes toch ook wel erg geinig hoor... net weer even wat anders!

Mag ik nog vragen welke vullingen het paar wilde, Claartje? En waar ik ook nog even benieuwd naar ben: voor hoeveel personen is deze, welke afmetingen heb je gebruikt en hoe heb je gestut? Is het vervoer goed gegaan? Moest je het afleveren??

Oeps, wat een vragen he... sorry hoor... maar ik heb ook een paar bruidstaarten in de bestelling staan, dus ik verzamel graag info!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

Ik vind ook 'de kale' het mooist!! ;)

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

9 Laatst bewerkt door claartje (08-05-2008 18:18)

Geeft niets hoor Koenie, al die vragen, vind ik juist wel leuk!
Het was een taart voor 58 personen. De maten waren 30-25-20-15, ik heb ze wel extra hoog gemaakt. Ik vind het altijd erg lastig om te bepalen hoeveel taart ik moet maken en heb natuurlijk niet graag te weinig.
Ik heb ze gestut met houten dowel rods (schrijf je dat zo?) , dat gaat eigenlijk altijd wel goed alleen zijn mijn taarten nooit helemaal recht. In de onderste taart 5 stokjes, dan vier en bovenin drie. Ik heb de taarten los van elkaar vervoerd en op locatie in elkaar gezet en afgewerkt.
De bovenste was op verzoek een chocolade taart gevuld met chocola (ganache), de middelste twee waren gevuld met citroenkwark en de onderste met aardbeienkwarktaart ook van Mona.
Succes met je bruidstaarten! Ik vind die echt super om te doen!

10

Erg mooi, leuke kleurencombi en weer 'ns heel wat anders. Kortom missie geslaagd!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

11

Wow wat een super mooie taart zeg! Super vrolijk!

Groetjes Tweety!

12

Een echte supertaart ze zullen wel echt tevreden geweest zijn !!!

Vele en lieve groetjes Nicole

13

Hij is megamooi!!
Ik vind hem zonder blaadjes eigenlijk toch wel mooier, iets rustiger.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

14

Mooie taart hoor, goed gedaan :thumb:
Hele leuke kleuren en ik vind hem denk ik "kaal"ook het leukste.

15

Wat een mooie taart. Niet mijn smaak voor bruidstaart maar ik vind het een schitterend geheel. Zonder de blaadjes heeft wat en met eigenlijk ook wel.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

16

Super!!! Wat een mooie taart en wat een prachtige kleuren. Ik vind ze op beide manieren mooi, met en zonder bloemen.

17

Waauw, prachtig hoor :Y

Mooie kleurencombinatie! Dat is eens wat anders voor een bruidstaart.
Je word er meteen vrolijk van :Y

xxx

18

Prachtige kleuren en zonder en met bloemen is ie heel mooi!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

19

Die kleuren zijn echt prachtig!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

20

Wat een leukerd! Super!

21

Heel leuk gedaan, echt een Le Beau Gateau-achtige taart. Ik vind dat de bladjes en bloemetjes helemaal af is!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

22

Erg Leuk!!

ik vraag me toch af hoe je zoiets moet aansnijden...ga je gewoon vanaf de bovenste in 1x omlaag..begin je gewoom bovenaan met aansnijden?? of juist onderaan.

Hij ziet er iig erg mooi uit!

23 Laatst bewerkt door smarianne (09-05-2008 09:19)

Ja die kleurtjes zijn zo mooi bij elkaar. En ik vind um helegaar niet scheef, hij is mij recht genoeg. Met blaadjes maakt um een beetje apart en zonder kan ie ook gewoon al verjaardagstaart. Dus in dit geval vind ik met de blaadjes beter.

58 pers.........dan had je toch bijna wel genoeg gehad aan 3 taarten??????

24

ik vind m echt prachtig!
dat is nog eens een bijzondere bruidstaart! heel erg mooi :)

25

Ooo wauw, hij is echt gaaf!

Ik mag aankomende week ook aan de bruidstaart (de eerste!), maar dat wordt iets heeeeel anders. (Bibber de bibber....)
En ik mag in juli een verjaardagstaart in die kleuren gaan maken :lol: