Onderwerp: Heeft of weet iemand in (de buurt van) Assen....
Omdat ik dit weekend al een taartje voor moederdag wilde maken en ik daarvoor marsepein nodig ben, heb ik net eens rond zitten bellen naar bakkers hier in de buurt.
Een kon me zo geen prijs vertellen, de ander vertelde me dat een kilo marsepein 15!!! euro kostte, is dat normaal vraag ik me af?
Die in de webwinkel kost me 8 euro, maar ja, heb een beetje te lang gewacht met bestellen, dus ik durf het er niet op te gokken dat ik dat deze zaterda nog in huis heb.
Daarom bij deze de vraag of iemand hier in de buurt van Assen weet waar ik een beetje voordelig marsepein of anders eventueel fondant kan halen?
Of zijn er mensen in of vlakbij Assen die toevallig nog een pond of zo hebben wat ik over zou kunnen nemen?
Liefst ongekleurd, maar gekleurd is ook geen ramp, ik heb een auto, dus het is geen ramp als ik er iets verder voor moet rijden.
Ik kan het eventueel wel bij een winkeltje hier in Assen halen, daar ben ik al achter, maar 12 euro voor een kilo witte fondant leek me nogal duur en aangezien mijn voorkeur in de eerste instantie uit ging naar marsepein, had ik zoiets van laat maar even...
Kortom, hellup...