Onderwerp: moeilijker als ik dacht
had de vrag op een ander stukje van het forum al gesteld en zag nu dat ik de vraag beter hier had kunnen stellen.
onze buurman heeft vorige week een avondje zeer onverwachts op ons 6 mnd oude zoontje gepast omdat wij met spoed naar het ziekenhuis moesten. hij wilde hier niets voor hebben, normaal neem ik daar geen genoegen mee maar omdat ze 2 dgn later op vakantie gingen leek me een bos bloemen ofzo niet echt zin hebben. wij passen deze week een beetje op hun huis en halen de post op. de dag voor ze terug komen is bovendien hun dochter jarig. nou dacht ik he leuk een taartje voor als ze thuis komen. maar hoe ga ik dat in hemelsnaam doen. heeft er iemand ideeen
zelf had ik het idee om een grote taartkerant te maken om zo als stukjes de 3 onderwerpen terug te laten komen. later dacht ik dat het misschien gewoon beter is om welkom thuis op de taart te zetten en de rest te laten voor wat het is, maar ja wat voro soort taart maak ik dan.
ideeen zijn meer dan welkom. taart moet zaterdagin de ochtend gemaakt worden of morgen al.