Onderwerp: Ik ben nu voor twee keer terug
Goedendag allemaal
Ik ben vrouw van 41 jaar en heb verstandelijk beperking pdd-nos en ook dyslexie
mijn naam is Eva
Ik heb in 2020 in 17 en 18 mei tot 9 december 2020 een trombose been gehad kwam uit niks en ik heb mazzel gehad dat het ook zomaar weer weg is gegaan.
ik wil niemand bang maken maar trombose been kan gevaarlijk zijn ik heb behoorlijk geluk gehad dat ik er nog ben. Ook was ik afhankelijk de eerste 2a 4 weken of langer . gelukkig woonde goede vriendin en mijn jongere zus in de buurt . En ook in 2021 door coronatijd zit ik zonder werk ik loop wel proefdagen om te kijken of klik helaas nog niet geluk om iets te vind. Daar door heb ik soms wel eens moeilijk maar ik ben doorzetter.
En ik hou om na bioscoopfilm of na theaterstuk of toneelstuk of musical te gaan als bezoeker en ik combineer het voor de coronatijd vaak met winkel museum en ergens uit eten of creabeurs of foodfestival hopelijk kan ik dit straks weer doen Ook muziek en podcast en potcast en hobbyfilmpje ook moet ik keuze maken wat lukt dit jaar
En ik hou ook van bakken en koken en daarnaast maken ook special kaarten zelf. En daarna ben ik ook op zoek na nieuwe hobby dingen aan het doen met sommige ben ik al begon met ander moet ik nog begin. Maar ik op deze site weer gekomen omdat ik sinds 2008 en eerder al de zelfde taart maken maar sinds 2008 of 2009 in mijn eigen apartment maken tussen al de rumtaart en ik wil dit jaar een keer iets anders maken maar ik twijfel nog wat ik wil maken in oktober tussen ik ben op zoek tussen ik ga weer op zoek na dingen op bak gebied
groetjes
Eva
Ik heb veel hobby's naast het bakken van koekjes en cake en taart en nu ook al paar jaar met o.a chocolade en enz