Onderwerp: Bruidstaart chocoladevulling
Ik mag voor het eerst een bruidstaart maken, eind januari. Super leuk.
Het bruidspaar houd erg van chocolade, dus het wordt een taart met chocolade biscuit en iets van chocovulling. Ik heb ze verschillende opties gegeven, maar hij wilt heel graag chocolademousse en chocoladefugde. de andere optie die ze willen proeven is chocoladefudge en stracciatella. Heb aangegeven dat de eerst combi waarschijnlijk erg zwaar wordt. Toch willen ze deze combi proeven.
Maar ik zou graag iets fris erbij willen. Zelf vinden ze qua fruit alleen aardbeien erbij lekker, dus geen framboos of kers.
Ik zat te denken om verse aardbeien toe te voegen bij 1 van de twee lagen, dus wordt een proef taartje met chocoladefudge en stracciatella met verse aardbeien en een taartje met chocolademousse + verse aardbeien en chocoladefudge.
Ik wil echt een lekkere chocolade vulling maken, maar wil niet dat je na 2 happen al vol zit.
Hopelijk kunnen jullie met mij meedenken qua vulling en kan ik ze nog meerdere opties voorschotelen.
Super bedankt.
Oja nog 1 vraag, de chocobiscuit wil ik van de vanille biscuit mix maken. zal ik dat dan met cacao doen of met gesmolten chocolade?