1

Onderwerp: wat zal het worden

onze buurman heeft afgelopen week een tijdje op ons 6 mnd oude zoontje gepast omdat wij onverwachts naar het ziekenhuis moesten. wij passen deze week op hun huis wegens vakantie en halen de post op. als ze thuis komen wil ik graag zorgen dat er een toepasselijk taartje staat voor hun. toen ik net op de kalender keek komen ze terug op de verjaardag van hun oudste dochter (wordt 12 geloof ik). wie helpt mee een toepasselijk taartje te bedenken. ik kan trouwens geen puzzeltaarten maken (ben pas beginnend en heb dus ook nauwelijks materiaal in huis aan vormpjes e.d.). alvast bedankt.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

2

Re: wat zal het worden

ik denk dat ik al weet wat ik wil maken, maar kan iemand me daar tips over geven? wil de taart zo maken dat het lijkt op de krant (of foldertjes) met dan 3 krantenberichten. welkom thuis; gefeliciteerd en bedankt voor het oppassen.
hoe kan ik dit het beste voor elkaar krijgen denken jullie?

3

Wat een leuk idee!
Misschien met zo'n eetbare inkt-stift schrijven?

Succes ermee!

4

heb donderdag een vrije dag, dus dat qwordt een dag vol taart geloof ik. tussedoor even tijd om mijn zoontje te voeden en denk ik de rest van de dag knutselen aan de taart. ben benieuwd of het me zal lukken. het resultaat laat ik wel zien op het forum.
andere ideeen zijn ook nog welkom hoor.