1

Onderwerp: Citroensap...uit flesje

Hoi dames,

Ben er eentje van de makkelijke haha, dus d8 ik...koop zo'n citroenflaconnetje.

Nu ga ik straks banaanvulling maken en daarbij staat in het recept (van dit forum) de sap van een halve citroen.

Hoeveel uit zo'n flesje moet ik dan aanhouden ?

Greetz,

Marianne

2

Re: Citroensap...uit flesje

ik weet niet welke je gekocht hebt, maar de kans bestaat dat het sterker geconcentreerd is.. dus ik zou zelf beginnen met een klein beetje en zo nodig nog wat toevoegen

3

hoi hoi,

Ik had het ook nodig om te verwarmen in een pannetje zodat ik de gelatineblaadjes erin kon laten smelten. Ik heb dus een bodempje gebruikt.

Heb het net geproefd...de banaanvulling smaakte prima pffffffff voor hetzelfde geld was ie veel te zuur uitgevallen haha !

Nu maar hopen dat het goed opstijft in de koelkast...ik merkte wel toen ik mijn banaanmengsel door de half stijve slagroom deed, het meteen helemaal naar de bodem zakte ! Heb voor de zekerheid nog ff heeeeeeeel voorzichtig extra goed doorgespateld.

Ben benieuwd....

Greetz,

Marianne

4

hoi hoi,

Ik had het ook nodig om te verwarmen in een pannetje zodat ik de gelatineblaadjes erin kon laten smelten. Ik heb dus een bodempje gebruikt.

Heb het net geproefd...de banaanvulling smaakte prima pffffffff voor hetzelfde geld was ie veel te zuur uitgevallen haha !

Nu maar hopen dat het goed opstijft in de koelkast...ik merkte wel toen ik mijn banaanmengsel door de half stijve slagroom deed, het meteen helemaal naar de bodem zakte ! Heb voor de zekerheid nog ff heeeeeeeel voorzichtig extra goed doorgespateld.

Ben benieuwd....

Greetz,

Marianne