Onderwerp: Cupcakes voor een verloving
Voor een verloving mocht ik 40 cupcakes maken in de kleuren roze, wit en goud!
Het zijn 8 verschillende soorten
Dit zijn ze geworden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes voor een verloving
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een verloving mocht ik 40 cupcakes maken in de kleuren roze, wit en goud!
Het zijn 8 verschillende soorten
Dit zijn ze geworden.
GEWELDIG! Met hoofdletters! Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Ze zijn werkelijk prachtig, heel erg mooi gedaan
Prachtig! Wat een werk zit hier in
Wat een PRACHTIGE cuppies!!!!!
Groetjes Vonn
Wat eem prachtig plaatje! Ze passen super bij elkaar
Prachtige, chique cupcakes!
En weer die mooi kleur goud
Heel mooi
Wauuwwieee!
GEWELDIG! Met hoofdletters! Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Dankjewel! Haha, dat heb ik niet bijgehouden en dat is maar goed ook denk ik. Te lang mee bezig geweest.. ;p
Iedereen bedankt voor jullie reactie!
Elize, idd nooit bijhouden hoe lang je ermee bezig bent , t gaat om het plezier wat je erin hebt bij het maken, als je een snelle hobby had gewild was je wel 100 meter loper geworden.
Ze zijn prachtig!
Ik zou trouwens ook een baantje als goudenlijstenrestaurateur bij het Rijksmuseum willen opteren, je goud is altijd geweldig!
Elize, idd nooit bijhouden hoe lang je ermee bezig bent , t gaat om het plezier wat je erin hebt bij het maken, als je een snelle hobby had gewild was je wel 100 meter loper geworden.
Ze zijn prachtig!
Ik zou trouwens ook een baantje als goudenlijstenrestaurateur bij het Rijksmuseum willen opteren, je goud is altijd geweldig!
Haha inderdaad... En als je het gaat bijhouden hoelang het allemaal duurt is het ook niet leuk meer.
Dankjewel weer voor je mooie complimenten
Hahaha, dat goud schilderen was wel even een vervelend werkje hoor. Vooral bij die lettertjes. Had de letters al op de rondjes geplakt en ben daarna pas gaan schilderen. Was lastig om er niet naast te gaan en duurde daardoor heeeel lang.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes voor een verloving