1

Onderwerp: Dag allemaal

Mijn naam is Linda, 33 jaar, getrouwd en moeder van Luna Naomi (geboren op 6 januari 2006 na een zwangerschap van 29,6 weken)

Ik heb afgelopen dinsdag bij mij op de zaak een workshop gevolgd van de leukste taarten.nl
Dit was echt super. Ik ben eigenlijk een klein beetje verslaafd aan het worden geloof ik.
Mijn allereerste creaties waren 2 boltaartjes. Een oranje schaap voor Koninginnendag en een boltaartje met engeltjes. Echt super.
De reacties van het thuisfront waren ook super.
Zelfs mijn dochtertje herkende het schaap. Nou, dat wil dan toch wel zeggen dat ik het goed gedaan had. Hahahaha.

Ik wil dit samen met mijn zus verder gaan doen. Mijn zus heeft afgelopen januari zelf een Nijntje taart gemaakt, zonder dat ze enige ervaring had. Ze vond het super om te doen.
Dus wie weet gaan wij het nog heel ver schoppen met onze taartjes. Wij hebben in onze familie en vriendenkring een hoop verjaardagen, dus daar gaan wij ons dan eerst mee bezig houden. Voor iedereen een taart maken. Leuk toch.

Wij willen waarschijnlijk ook een workshop volgen voor cupcakes. Hier in ons flat zijn er al een paar mensen die het ook wel interessant vinden. Dus wie weet nog wel een workshop op locatie.

Al met al heb ik er enorme zin in. Dus ik ga mij eens lekker verdiepen in dit forum. Wie weet kom ik nog leuke tips en trucs tegen.

Groetjes Linda

2

Re: Dag allemaal

Veel plezier op dit leuke forum,
en succes met je taarten!
Wel foto's maken he!!

3

Welkom op het forum Linda!

Je dochtertje geboren op 29,6 weekjes zwangerschap! Dat zal ook wel een heel spannende periode geweest zijn voor jullie!

xxx

4

Tinkelbel schreef:

Welkom op het forum Linda!

Je dochtertje geboren op 29,6 weekjes zwangerschap! Dat zal ook wel een heel spannende periode geweest zijn voor jullie!

xxx

Ja, dat was het zeker. Ze heeft in het totaal 9 weken in het ziekenhuis gelegen (8 weken couveuse en 1 week wiegje) In het begin ging het met ups and downs, maar daarna ging ze met sprongen vooruit.
Nu is het een echt duveltje, maar ook een schatje. En het gaat super met haar.

5

Welkom Linda,

Veel plezier op dit gezellige en leerzame forum en uiteraard met bakken :)

Laat je wel al je foto's zien bij de show-off???

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Ik heb toevallig 2 foto's gemaakt van de boltaartjes die ik gemaakt had op de workshop. Ik zal eens kijken hoe ik ze kan plaatsen.

7

Pfff, 9 weken ziekenhuis :(  Dat moet toch wel enorm zwaar zijn.
Maar ik ben blij te lezen dat het nu prima gaat met haar :thumb:

xxx

8

Tinkelbel schreef:

Pfff, 9 weken ziekenhuis :(  Dat moet toch wel enorm zwaar zijn.
Maar ik ben blij te lezen dat het nu prima gaat met haar :thumb:

xxx

Ja, het is een behoorlijke opgave. Iedere dag (soms 2x per dag) van Vlaardingen naar Rotterdam.
Maar het was het allemaal waard.

9

Welkom hier op dit enorm gezellige en verslavende forum. Veel bak en decoreerplezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.