Onderwerp: Twixtaart van Tastemade
De twixtaart van Tastemade.
De mannen worden er weer vrolijk van.
Simpel, snel klaar en zonder oven
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Twixtaart van Tastemade
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De twixtaart van Tastemade.
De mannen worden er weer vrolijk van.
Simpel, snel klaar en zonder oven
Ziet er weer heel goed uit!
Ziet er weer heel goed uit!
Dankjewel
Vind het er heerlijk uitzien en mooi gemaakt
Heb het recept gevonden en wil deze zeker een x maken
Vind het er heerlijk uitzien en mooi gemaakt
Volgende keer gewoon naar het recept vragen hoor als je ergens een recept van wil want dan plaats ik het er gewoon even bij
Twixtaart
ingrediënten
300ml dulce de leche
200g donkerchocolade
100ml slagroom
400g gehakte Twix bars
Korst
300g koekjes
150 ml gesmolten roomboter
Voor het bereiden van de korst voegt u koekjes toe in de blender en maal ze fijn. Voeg gesmolten boter en mix toe tot goed gecombineerd. Mengsel zou moeten lijken op nat zand.
Doe het koekjesdeeg in een 30cm taartvorm en gebruik de achterkant van een lepel om op de bodem te drukken en de zijkanten ervoor te zorgen dat het gelijkmatig is uitgespreid. Chill voor 1 uur.
Magnetron Dulce de Leche voor ongeveer 30 seconden en meng tot glad. Voeg de taartschaal toe en koel.
Voor het bereiden van ganache
Doe de chocolade in een grote kom samen met de slagroomen verwarm het in de magnetron 20 seconden per keer, mengen elke keer tot glad is. Verdeel het over de dulche de leche laag, gevolgd door alle gehakte Twix-staven. Chill 1 uur voor het serveren.
Jummie!!
Baklataart schreef:Vind het er heerlijk uitzien en mooi gemaakt
Volgende keer gewoon naar het recept vragen hoor als je ergens een recept van wil want dan plaats ik het er gewoon even bij
Twixtaart
ingrediënten
300ml dulce de leche
200g donkerchocolade
100ml slagroom
400g gehakte Twix barsKorst
300g koekjes
150 ml gesmolten roomboterVoor het bereiden van de korst voegt u koekjes toe in de blender en maal ze fijn. Voeg gesmolten boter en mix toe tot goed gecombineerd. Mengsel zou moeten lijken op nat zand.
Doe het koekjesdeeg in een 30cm taartvorm en gebruik de achterkant van een lepel om op de bodem te drukken en de zijkanten ervoor te zorgen dat het gelijkmatig is uitgespreid. Chill voor 1 uur.Magnetron Dulce de Leche voor ongeveer 30 seconden en meng tot glad. Voeg de taartschaal toe en koel.
Doe de chocolade in een grote kom samen met de slagroomen verwarm het in de magnetron 20 seconden per keer, mengen elke keer tot glad is. Verdeel het over de dulche de leche laag, gevolgd door alle gehakte Twix-staven. Chill 1 uur voor het serveren.
Dank je wel hoor, zal je laten eten als ik hem gemaakt heb
dollelollypop schreef:Baklataart schreef:Vind het er heerlijk uitzien en mooi gemaakt
Twixtaart
ingrediënten
300ml dulce de leche
200g donkerchocolade
100ml slagroom
400g gehakte Twix barsKorst
300g koekjes
150 ml gesmolten roomboterVoor het bereiden van de korst voegt u koekjes toe in de blender en maal ze fijn. Voeg gesmolten boter en mix toe tot goed gecombineerd. Mengsel zou moeten lijken op nat zand.
Doe het koekjesdeeg in een 30cm taartvorm en gebruik de achterkant van een lepel om op de bodem te drukken en de zijkanten ervoor te zorgen dat het gelijkmatig is uitgespreid. Chill voor 1 uur.Magnetron Dulce de Leche voor ongeveer 30 seconden en meng tot glad. Voeg de taartschaal toe en koel.
Doe de chocolade in een grote kom samen met de slagroomen verwarm het in de magnetron 20 seconden per keer, mengen elke keer tot glad is. Verdeel het over de dulche de leche laag, gevolgd door alle gehakte Twix-staven. Chill 1 uur voor het serveren.Dank je wel hoor, zal je laten eten als ik hem gemaakt heb
Dat is goed en graag gedaan hoor
Dat lijkt inderdaad geen moeilijk recept, hij ziet er overheerlijk uit! Bedankt Marion!
Tieneke
Die ziet er goddelijk lekker uit! Ga ik maar niet aan beginnen, want anders blijft hij mij roepen
Die ziet er goddelijk lekker uit! Ga ik maar niet aan beginnen, want anders blijft hij mij roepen
Ja daar had ik ook moeite mee.
Hij riep wel maar ik bleef koppig hahaha.....
De kinderen kwamen wel steeds als ze geroepen werden
Nog even voor diegene die mij een klein beetje volgen in mijn ziekte proces.
Ik heb de uitslag van het bloed prikken en de hormoonpillen doen niet voldoende hun werk.
De waardes moeten boven de 5,9 uitkomen en ik heb een waarde van 1,4 dus niet zo goed als ik gehoopt had.
Nu is de dosis verdubbeld en moet ik over drie maanden weer bloed prikken en dan kijken we of het beter gaat.
Als dat niet het geval is dan wordt er een ander behandelplan voor me gemaakt.
Ik hoop dus dat de dubbele dosis gaat werken en ik de kanker kan verslaan.
Ik blijf vol goede moed doorgaan en hopen dat het straks beter zal gaan.
Nog even voor diegene die mij een klein beetje volgen in mijn ziekte proces.
Ik heb de uitslag van het bloed prikken en de hormoonpillen doen niet voldoende hun werk.
De waardes moeten boven de 5,9 uitkomen en ik heb een waarde van 1,4 dus niet zo goed als ik gehoopt had.
Nu is de dosis verdubbeld en moet ik over drie maanden weer bloed prikken en dan kijken we of het beter gaat.
Ik blijf vol goede moed doorgaan en hopen dat het straks beter zal gaan.
Wat goed van je dat je toch weer aan het bakken slaat! Ik hoop dat het binnen 3 maanden beter gaat.
dollelollypop schreef:Nog even voor diegene die mij een klein beetje volgen in mijn ziekte proces.
Ik blijf vol goede moed doorgaan en hopen dat het straks beter zal gaan.Wat goed van je dat je toch weer aan het bakken slaat! Ik hoop dat het binnen 3 maanden beter gaat.
Dankjewel Connie en ja het leven gaat gewoon door hè dus bij de pakken neer zitten dat helpt niet
Wauw dat ziet er goed uit. Die ga ik opslaan om misschien later deze maand te maken. Denk dat we hier in huis wel een liefhebber hebben die bijna jarig is
Wauw dat ziet er goed uit. Die ga ik opslaan om misschien later deze maand te maken. Denk dat we hier in huis wel een liefhebber hebben die bijna jarig is
Dankjewel en ja hij was ook erg lekker hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Twixtaart van Tastemade