1

Onderwerp: Kikker

Alvast gemaakt voor een taart voor volgende week:
https://myalbum.com/photo/gStTgL6h7fOb/540.jpg

Ik vind het nog niet zo makkelijk om losse delen aan elkaar te "smelten", als iemand daar nog tips voor heeft? Bij het beentje kun je dat bv zien, het been moest "open" gesneden en daarna om de draad, maar die naad krijg ik dus niet goed weg. Idem met de armpjes aan het lijf maken. Ik heb nu 50/50 fondant-gumpaste gebruikt.

Re: Kikker

Ik heb geen idee hoe dat je dat anders kunt doen. Ik vind m heel gaaf!

3

Wat knap, hij lijkt sprekend!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Wow! Heel knap gemaakt. En inderdaad: ziet er echt uit als Kikker. :)

5

Wauw, geweldig!!! :thumb:

Ik heb ook geen idee hoe je het anders moet doen ,vind het super mooi zo :D

6

Dank jullie wel :)  :O
Misschien dat er nog iemand anders is die een goede tip heeft. Ik heb ook wel eens iets gelezen over modeling chocolate door je modeling paste, misschien wil dat beter? Weet alleen niet of dat goed hard wordt.

7

Ziet er goed uit! Benieuwd naar de taart.
Kun je de naad niet dicht smeren met wat water?! Denk zomaar hard op hoor, heb zelf geen ervaring daarmee.

8

Echt heel gaaf, doe het je niet na.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

9 Laatst bewerkt door kerstboompje (24-03-2017 08:02)

Ik vind het heel goed geslaagd.

Helaas voor jou geen tips. Ik zie de naden eigenlijk zelf niet zo zitten op de foto. "Wij baksters" zijn vaak te kritisch naar onszelf toe en te perfectionistisch. Ik snap dat je het nog mooier wilt hebben, maar volgens mij is hij gewoon perfect. Dus  :thumb:  :thumb:  :thumb:

10

Dank jullie wel voor alle complimenten. En inderdaad,  ik kan best kritisch zijn over mijn werk, keukentje. En op de foto zie je het net wat minder goed, hoewel mijn schoonmoeder het in het echt ook niet opgevallen was tot ik het aanwees  :think: