1

Onderwerp: Spoed!

Ik pak naast de poedersuiker, bleek de laatste in mijn botercreme gedaan te hebben...
Ik ga zometeen een grote lap marsepein uitrollen op mijn tafelkleed. Toch blijft het altijd wat plakken. Kan ik i.p.v. wat poedersuiker, frituurvet gebruiken. Dan smeer ik mijn tafelzeil wat in zodat het niet plakt.
Of kan dat niet??

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Spoed!

Geen idee of dat kan. Heb je geen bakspray in huis? Denk dat ik het daarmee zou proberen.

Groetjes, Sylvia

3

Ik doe er altijd bakspray op, dus waarom zou frituurvet niet kunnen, denk ik dan...

Misschien eerst proberen met een klein stukje marsepein?

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

4

Ik zou bakspray gebruiken als je dat hebt. Even wat op een keukenpapiertje en dan je matje insmeren. Werkt super zonder een vieze vette laag erop.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Het lukt, het lukt..:-))))

Liefs Martinique

6

Pooh schreef:

Ik zou bakspray gebruiken als je dat hebt. Even wat op een keukenpapiertje en dan je matje insmeren. Werkt super zonder een vieze vette laag erop.

Die was gister op...:( Maar het is gelukt zonder vettige laag, kan het zelfs aanraden.

Ben nu echt een taart met hindernissen aan het maken, er gaat meer niet zoals ik het wil.....
Is dat de wet van Murphy.....;-)

Liefs Martinique

7

Martinique schreef:
Pooh schreef:

Die was gister op...:( Maar het is gelukt zonder vettige laag, kan het zelfs aanraden.

Ben nu echt een taart met hindernissen aan het maken, er gaat meer niet zoals ik het wil.....
Is dat de wet van Murphy.....;-)

hahaha, ik heb net een kapsel gebakken en daar kan ik een ruit mee ingooien. Dus je bent niet de enige !!!! Succes