1

Onderwerp: Dripcake voor Pakjesavond

Vanavond houden we pakjes/spellenavond en daar hoort natuurlijk wat lekkers bij. Dus maakte ik deze dripcake.
Hij is gevuld met vanillemousse met stukjes mandarijn en bitterkoekjes. De taart is afgesmeerd met dezelfde mousse waar nog een snufje kaneel aan is toegevoegd. De biscuitlagen heb ik besprenkeld met mandarijnsiroop die ik verrijkt heb met mandarin-likeur. De drip is een ganache van melkchocolade.

De mousse maakte ik van mascarpone en slagroom. De mandarijn-siroop maakt ik van het sap dat vrijkwam toen de mandarijnpartjes van hun vliesje ontdaan werden, met een beetje water, suiker en op het eind nog 1 el mandarin-likeur.

Genoeg gekletst, wat vinden jullie er van?
https://myalbum.com/photo/XybhcMK7zIPa/720.jpg

https://myalbum.com/photo/pdi8815WbpFq/720.jpg

Bedankt voor het kijken en voor iedereen die het ook viert: een fijne sinterklaasavond!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Dripcake voor Pakjesavond

Klinkt lekker en ziet er ook zo uit! Veel plezier vanavond,  wij moeten nog tot morgen wachten

3

Wat een super leuke taart.  Veel plezier vanavond.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

ziet er heel leuk uit

5

Hij is heel leuk en mooi! En wat een werk heb je van de vulling gemaakt. Geniet ervan vanavond!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Looks and sounds mjummie!

7

Ziet er heerlijk uit! Veel plezier vanavond!

8

ohhhh, wist ik het adres maar dan was ik als hulp sint langs gekomen en had ik vast een stukje gekregen!! :lol:

hij is echt prachtig en heerlijk gevuld!! :thumb:

fijn avondje :)

9

Dank jullie allemaal voor de leuke reacties.

Baklataart schreef:

ohhhh, wist ik het adres maar dan was ik als hulp sint langs gekomen en had ik vast een stukje gekregen!! :lol:

hij is echt prachtig en heerlijk gevuld!! :thumb:

fijn avondje :)

In het zuiden des Lands....en er is nog over, dus je bent van harte welkom.....hij is echt zooo lekkerrr

Bianca's bakery

10

ohhhhh, nu haal ik het vast niet meer :rolleyes:  :rolleyes:  :lol:

11

Baklataart schreef:

ohhhhh, nu haal ik het vast niet meer :rolleyes:  :rolleyes:  :lol:

Yep...te laat  ;-)

Bianca's bakery