1

Onderwerp: Wit met blauwe muisjes

Binnenkort geeft mijn vriendin een kraamfeest voor haar zoontje.
Ik ga cupcakes maken (leuk!!:D), maar ik wil ook muisjes gebruiken, die je normaal gesproken op beschuit krijgt.
Ik wil er natuurlijk ook vantevoren maken en invriezen. Kan dit met de muisjes?? Of gaat dit smelten of iets dergelijks op de botercreme??

Ik hoor het graag.

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

2

Re: Wit met blauwe muisjes

Ben toch bang dat het gaat smelten. Je kan natuurlijk ook gewoon de cakejes van te voren maken, invriezen en dan na het ontdooien pas de botercreme erop en dan de muisjes.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

jammer dat je die muisjes niet kan kopen in belgie, de smaken zo lekker

4

ik heb ook pas geboorte cupcakes gemaakt zo,n 50 stuks .
niet met muisjes maar met een kinderwagentje en een paar met marsepein muisjes en ze daarna in de vriezer gedaan.
dat ging erg goed,misschien is dit ook een idee.
dan kan je ze ruim vantevoren maken of moeten het perse muisjes zijn die je op je beschuit doet.

groetjes

kijk ook op www.mijnalbum.nl/Album=784KJKH8
groetjes van miranda.

5 Laatst bewerkt door Mandaantje (29-04-2008 20:17)

Ik ben de cc al aan het bakken en doe ze in de vriezer.
Het worden er waarschijnlijk 100, dus ik maak ze niet allemaal hetzelfde.
In de laatste week maak ik gewoon marsepeinen rondjes (met versiering ;) ) en dan leg ik die de dag ervoor op de afgesmeerde cc. En ik zal er ook een aantal spuiten met een rozet van botercreme en dan strooi ik die muisjes er die zondag wel op...

Het komt wel goed, nu alleen nog precies verzinnen wat ik erop doe. :D:D
Ik heb iig die funky letters, dus ik wil die wel gebruiken. Maar hoelang vantevoren zou ik die kunnen maken van fondant?? Als het keihard wordt is die misschien niet meer zo lekker??

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl