Onderwerp: Brandweer koekjes
Super leuke brandweer koekjes mogen maken voor de Opendag van de Brandweer in Alblasserdam.
Meer fotos op me FB.
Instagram: TheCookieStudioNL Facebook
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Brandweer koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super leuke brandweer koekjes mogen maken voor de Opendag van de Brandweer in Alblasserdam.
Meer fotos op me FB.
jeetje , wat een werk weer maar ohhh wat zijn ze weer super mooi!!!
Leuk!
Vind het altijd leuk om versierde koekjes te zien en probeer het ook soms, maar om de een of andere reden lukt het me niet
Leuk!
Vind het altijd leuk om versierde koekjes te zien en probeer het ook soms, maar om de een of andere reden lukt het me niet
Wat lukt er niet?
Koekjes is ook veel oefenen en blijven proberen, maar ook wat voor jezelf het makkelijkste werkt.
Veel blogs lezen en youtube filmpjes kijken, zo heb ik het aangeleerd en me eigen draai er aangegeven.
Is echt leuk en verslavend, mocht je ergens tegen aanlopen mag je met altijd even berichtje sturen vind ik geen probleem.
De craftsy class van Mallory is geweldig voor beginners.
http://www.craftsy.com/class/piping-coo … t-pop/4994
42 dollar maar soms heb je ook 50% korting code. Echt elke cent waard.
Ik doe koekjes al een paar jaar nu, toen was er nog niet veel over koekjes te vinden (dus veel gestuntel ook bij mij) maar nu kan je echt goede workshops en online klassen vinden.
Ik vind zelf dat ik nog veel kan leren dus blijf ook gewoon proberen en oefenen...
Veel succes!!
Oh wat zijn ze weer prachtig.
Groetjes Vonn
Wat heb je dat mooi gedaan. Wat een werk. Echt geweldig!!
Super mooi zijn ze, toppie!!
De koekjes zelf zijn het probleem niet maar wel de RI. Ik vind het vaak lastig de dikte te bepalen voor de randen en opvulling. In theorie weet ik het wel (kijk en lees ook heel veel op het internet) maar in de praktijk valt het toch tegen, jammer genoeg. Laatste keer heb ik de koekjes met fondant bekleed. Ook leuk , maar met RI kan zoveel meer en ziet er meestal toch mooier en leuker uit, vind ik. Mijn taarten staan nu op een laag pitje (eigen keus) dus kan en ga de RI technieken beter oefenen
Je hoort van me als het niet lukt! Dankjewel
De koekjes zelf zijn het probleem niet maar wel de RI. Ik vind het vaak lastig de dikte te bepalen voor de randen en opvulling. In theorie weet ik het wel (kijk en lees ook heel veel op het internet) maar in de praktijk valt het toch tegen, jammer genoeg. Laatste keer heb ik de koekjes met fondant bekleed. Ook leuk , maar met RI kan zoveel meer en ziet er meestal toch mooier en leuker uit, vind ik. Mijn taarten staan nu op een laag pitje (eigen keus) dus kan en ga de RI technieken beter oefenen
Je hoort van me als het niet lukt! Dankjewel
Is goed
Ja dat is ook het lastige gedeelte! Blijven oefenen en het komt van zelf.
En mocht je wat hebben gemaakt laat het weten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Brandweer koekjes