Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met eetbaar zilver
Pagina's 1
Wauwwwww, schitterend!!! heel erg mooi gemaakt
hoe heb je dat zilver er op gebracht ?
Wauw geweldig wat een taart!! Mooie lagen, kleuren....toppie
Hij is schitterend!
Ik snap wat je zegt met het stijfjes uitsteken van de rozenblaadjes, takjes hadden idd wat speelser gemogen. Maar ondanks dat echt een prachtige taart!! En het zilver mooi strak! Lijkt me toch ook nog een crime (zelf nog nooit mee gewerkt).
Heel erg mooi. De blaadjes zijn idd wat je zegt ietwat stijfjes, maar het misstaat absoluut niet...het is verder een prachtige taart. Het zilver is supermooi gedaan....heb je dat gespoten of hoe?
Dit zijn blaadjes eetbare zilver, die moet je met een pincet oppakken, daarna hopen dat hij niet dubbel vouwt/klapt en als hij op de taart geplakt zit met een borsteltje/ penseel gladstrijken. Ik vond het een hele uitdaging omdat die blaadjes nooit willen meewerkten omdat ze zo breekbaar en licht zijn. Het is een leuk effect maar als je niet tegen oneffenheden kan moet je dit niet gebruiken ha ha....
Ohhh ik snap het, nou daar Waag ik me de komende jaren dan maar niet aan
Knap gedaan van je hoor
heel chique!
wat mooi
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met eetbaar zilver