1

Onderwerp: Even Voorstellen

Mijn naam is Lisette en ik lees al een paar weken met jullie mee. Mijn dochter wordt in januari 4 en de thema van haar feest is prinsesen van Disney. Ik was aan het surfen want ik wil zelf haar taarten maken. Toen kwam ik deze geweldige website tegen.

Ik heb inmiddels een workshop barbietaart gevolgd bij sassie. Ik wil graag een sneeuwitje maken en ook een kasteeltaart. Ik heb hele leuke voorbeelden gezien op de site van Inge. Ik ben nu heel benieuwd hoe je de "blokken" structuur op de kasteel en op grond moet maken van de witte/roze kasteel. Ik hoop dat jullie me kunnen volgen:)

Verder heb ik nog een vraag...waar halen jullie de ijshoorntjes voor op de torentjes??

Ik wil ook heel graag naar de wintertaartevenment komen, kan dat nog?

Groetjes

Lisette

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Even Voorstellen

Lisette , natuurlijk kan je ook naar het wintertaartenevenement komen, ik raad je aan alvast te reserven.

Eugenie

cateren is ook gebakjes maken :)

3 Laatst bewerkt door catherine (18-09-2006 10:52)

Re: Even Voorstellen

bij ons hebben ze de hoorntjes gewoon in de supermarkt.  wij hebben ook winkels zoals 'o cool'  met bijna niks dan diepvriesproducten, daar hebben ze ze ook zeker.

ben benieuwd naar je resultaat. ga je 2 taarten maken dan of ga je het kasteel maken met daar ergens sneeuwwitje op?  hier ook 4 jarige dochter in de ban van de disney prinsessen (gaan morgen 2 daagjes naar disneyland, ze weten het nog niet hihi)

veel succes met je taart!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

4

Re: Even Voorstellen

Ik ben van plan om grote vierkante taart te maken en daarop sneeuwitje te zetten. De kasteel is dan apart. De bedoeling is een tafel met verschillende soorten taarten van de thema te maken.

Alleen gaan we haar feest op Curacao vieren en daar is het gemiddeld 28 graden en ik zit af te vragen of het niet beter is om alles met fondant te maken. Wat denken jullie?

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

5

Re: Even Voorstellen

Hoi Lisette,

Fondant gaat denk ik prima. Alleen pas op met wat je eronder smeert. Toen het hier zo warm was in juli zijn er ook verschillende taarten "gesmolten".
Met blokken bedoel je dat het lijkt alsof het stenen zijn? Volgens mij heeft Inge daar een speciaal matje voor in de webshop. En anders weet ik niet hoe dat zou moeten (maar ik lees nog wel even mee, want ik wil in december een kasteel maken)

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6 Laatst bewerkt door nnicole1234 (18-09-2006 12:27)

Re: Even Voorstellen

Curacao...zucht....ik hoop daar ook ooit te komen met mijn dochter voor dolfijnthearpie (moet nog heel wat taartjes verkopen eerst ;-) )

Als je airco hebt zal het wel goed gaan om je taarten te maken.
Inge heeft speciale produkten in haar webshop om stenen en hout het juiste relief te maken en is bij een kasteel natuurlijk helemaal geweldig !


Je kunt voor 4 januari nog lekker wat oefenen en natuurlijk ook gezellig naar de M&G komen ;)

7 Laatst bewerkt door darc (19-09-2006 19:18)

Re: Even Voorstellen

Ow lies mag ik niet met je mee naar curacao :D:D:D

Ik ben zeer benieuwd naar je taarten als je die hier om het forum plaats en tja lees ook gezellie mee naar nuttige tips ;)

Wil ook een barbie taart maken voor mijn dochtertje of een kasteel was er nog niet helemaal uit .

Enne disney land ook super leuk catherine willen wij ook een keer naar toe vertel zeker je ervaring in babbel na het bakken he ;)

gr dea