1

Onderwerp: Avengers taart

http://i68.tinypic.com/1zx8xef.jpg

2

Re: Avengers taart

Gaaf gedaan!!!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Wat een werk! Strakke taart :)

4

Wooow..gaaaf!! Wat is die hand goed gelukt!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Whowwww, wat maak je toch een mooie dingen of het nou lief is of stoer echt alles wordt en is prachtig!!!

deze taart is geweldig mooi ook weer, de kleuren en alle detail, super mooi hoor :thumb:

mag ik vragen hoe je de steentjes zo mooi krijgt?
doe je eerst een laagje fondant op de taart en daarna de steentjes met dat matje of druk je het matje in de taart (ik hoop dat je me begrijpt :lol: )

6

Wat een gave, stoere taart!

7

He deze taart heb ik op instagram voorbij zien komen bij een kennis van mij hahah wat grappig en toevallig...erg mooi gedaan

8

Dank jullie wel.  :thumb:  =D .
Baklataart, ik begrijp je wel hoor. nu wachten of jij mij kan begrijpen :lol:  over de steentjes heb ik eerst een  rechthoekige lap met grijze fondant uitgesneden en de patchtwork ingedrukt, daarna op de taart geplakt. Apart heb ik een "rondje"voor de bovenkant gemaakt en geplakt. Dus hoeft niet twee keer fondant op de taart. ( ik hoop dat je me begrijpt  :lol: )
Lady vall, de hand is met ricekrispies gemaakt. daarna met fondant en airbrush.
Angelamissy: instagram? heb ik daar niet gepubliceerd. Misschien de jarige.

9

Hai May nee klopt  de vader van de jarige had dat erop gezet dat is een kennis van mij...vond dat wel toevallig  =)

10

May schreef:

Dank jullie wel.  :thumb:  =D .
Baklataart, ik begrijp je wel hoor. nu wachten of jij mij kan begrijpen :lol:  over de steentjes heb ik eerst een  rechthoekige lap met grijze fondant uitgesneden en de patchtwork ingedrukt, daarna op de taart geplakt. Apart heb ik een "rondje"voor de bovenkant gemaakt en geplakt. Dus hoeft niet twee keer fondant op de taart. ( ik hoop dat je me begrijpt  :lol: )
Lady vall, de hand is met ricekrispies gemaakt. daarna met fondant en airbrush.
Angelamissy: instagram? heb ik daar niet gepubliceerd. Misschien de jarige.

ik begrijp het hoor :lol:  :lol:  super bedankt en nogmaals een hele mooie taart :thumb: