Onderwerp: Taart met Kroontje en Vlinders
Op mijn facebook pagina hield ik een winactie en de moeder van Isa was hiervan een van de winnaars. Isa was vorige week jarig en vierde vrijdag haar kinderfeestje. Daar mocht taart voor worden gemaakt.
Isa houdt van vlinders en die moesten dan ook zeker op de taart komen. Isa is geen meisje die van roze houdt. De taart mocht daarom zeegroen met zeeblauw zijn. Ik maakte deze taart met een kroontje en vlinders.
De taart was een verrassing voor Isa en zij zou hem pas zien op het feestje zelf, erg leuk!
Normaal heb ik een voorraad fondant in huis, maar ik heb vakantie en moest mijn voorraden weer aanvullen. Dus ging ik naar de winkel om fondant te kopen. Toen ik thuiskwam, kwam ik erachter dat ik marsepein had gekocht in plaats van fondant.
Dit vind ik zelf helemaal niet fijn om mee te werken. Marsepein is namelijk veel korreliger dan fondant. Hierdoor ontstaan er wat oneffenheden. De decoratie heb ik wel van fondant gemaakt.
Ik ben erg perfectionistisch dus vond ik dat helemaal niet zo mooi. De volgende keer let ik extra goed op wat ik koop
Wat zijn jullie ervaringen met marsepein?