Onderwerp: Bruidstaart - Semi naked cake met fruit
Ik mocht gisteren mijn 2e echte bruidstaart maken. Een semi-naked cake met vers fruit. Het bruidspaar wilde een naked cake of een semi-naked cake, niet een 'lief schattig' (fondant) bruidstaartje, mocht best wel een beetje 'slordig', beetje stoer, en niet truttig met bloemen. We zijn op de semi-naked taart uitgekomen, met vers fruit, op boomschijven, en met de houten topper "Best Day Ever" er op.
(Ik vind een semi-naked cake al wel slordig van zichzelf ook al is hij strak afgesmeerd. )
Biscuittaarten met 3 smaken vullingen:
Stapeltaart:
* bovenste 2 (15 en 20 cm): 2 lagen gevuld met citroenbavarois op een laagje lemoncurd
* onderste taart (25 cm): 2 lagen gevuld met luxe aardbeienyoghurtbavarois op een laagje aardbeienjam
Losse taarten (20 cm): 2 lagen gevuld met luxe bosvruchtenyoghurtbavarois op een laagje bosvruchtenjam
Ik zal van het bruidspaar nog mooie foto's krijgen van dat de stapeltaart en de 2 losse taarten mooi opgesteld staan op de tafel. Maar voor nu moeten we het even doen met de foto's die ik nog snel even van de taarten in de koelwagen kon maken (achtergrond wat weggehaald. En soms iets meer, zie ik nu ).
Nou ja, geeft wel een beeld van de gemaakte taarten.
Het bruidspaar vond het prachtig en heerlijk! Gelukkig
En OK, ook nog een foto op locatie, een echte sfeerimpressie
Als ik de echte sfeerfoto's van de trouwlocatie binnen heb, zal ik die plaatsen
Mocht voor 's avonds ook nog gebakjes voor de gasten maken. Foto staat in de andere categorie.
(Wat een klus!)
(Blijkbaar kan niet iedereen de foto's zien - lukt mij ook niet vanaf de Ipad - daarom bij deze nog even een linkje naar mijn FB pagina: https://www.facebook.com/photo.php?fbid … f2557da8fa )