1

Onderwerp: Vrachtwagen taart

Hier is dan mijn gemaakte vrachtwagen taart.
Het is een joekel geworden.
Hij is wel 45 cm lang en 15 breed en met wielen erbij wel 16 hoog.
Gevuld met aardbeienjam en Swiss meringue creme.
De taart staat op een in mekaar gebouwde constructie, zodat het lijkt alsof deze echt op z'n wielen staat. ( op de foto niet echt zichtbaar )

Deze taart is voor mij echt een drama geweest, en heb er echt de nodige stress aan gehad.
het wilde allemaal niet lukken en had ter ondersteuning nog dowels in het midden van de taart gestoken, wat dieper erin, maar na een tijd zag ik dat ze zichtbaar werden, dus je kon zo zien waar ze zaten..heel frustrerend allemaal.
Ik was er niet erg tevreden over, en was blij dat deze opgehaald was en ik rustig kon ontspannen haha.


http://s18.postimg.org/fq1v7ht05/DSC_4245.jpg



http://s9.postimg.org/arh7c4fez/DSC_4246.jpg

2

Re: Vrachtwagen taart

Zonde van de stress die je ervan gehad hebt, maarrrrrr........ het resultaat is wel top. Dus gauw alle frustratie vergeten, hoor! Want het is echt een supermooie vrachtwagen geworden. :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Re: Vrachtwagen taart

WAUW! Hij is idd erg mooi geworden!  :thumb:
En begrijp je stress wel, jammer genoeg  ;). Tegenwoordig heb ik minder stress omdat ik in het verleden bij sommige taarten/boetseersel veel stress had, en het achteraf niet nodig was geweest. Dit hou ik nu steeds in mijn achterhoofd  ;) . Misschien werkt dit bij jou ook  :Y

4 Laatst bewerkt door astap79 (04-04-2016 22:42)

Re: Vrachtwagen taart

Hoi dames

Bedankt voor de complimenten!
Ja helaas ervaar ik soms ook de nodige stress bij het maken van taarten, of dan neem je een opdracht aan en denkt dan van ..oh jee hoe ga ik dit maken, had ik nou maar geen ja gezegt  :grr: op dat moment de stress maar dan achteraf ziet het er allemaal toch goed uit en de mensen erg tevreden...
Minder stressen dus hahaha.

Voor deze taart zou ik het weekend eraan kunnen werken, maar mijn partner moest plots het weekend weg voor werk en had ik geen oppas, ja dan krijg je toch al meer stress, je wilt verder met de taart maar hebt ook nog een zoontje van bijna 3 lopen , dus werk ik meestal aan een taart als meneertje op bed ligt.
Het gaf nu dus wat extra stress helaas.

5

Re: Vrachtwagen taart

WOW wat een prachtige taart, wat zonde dat je er zoveel stress van gehad hebt, het is er totaal niet aan af te zien.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: Vrachtwagen taart

Wowie super knap! Wat een strakke taart. Mijn complimenten!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: Vrachtwagen taart

oh, hij is echt heel erg mooi geworden en wat strak!! en echt super knap van je!!! :thumb:

begrijp je stress , je maakt een plan en dan loopt het anders , daar kan ik ook niet tegen en helemaal moeilijk voor je met zo'n kleintje om je heen!!

Dus petje af dat je zo iets moois hebt gemaakt :thumb:

8

Re: Vrachtwagen taart

Zo, dat is wel een formaat! Maar hij is ondanks de stress mooi geworden hoor.

9

Re: Vrachtwagen taart

Hartstikke bedankt allemaal voor de complimenten, dat doet me dan toch weer goed haha :D
groetjes.

10

Re: Vrachtwagen taart

geweldig

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !