1

Onderwerp: welke vulling is lekker bij chocolade naked cake?

Voor mijn nicht een aanstaande neef mag ik een bruidstaart maken (1 juni). Ze willen graag een naked cake. Wordt het voor mij deels natuurlijk lekker makkelijk van ;), maar de wens van het bruidspaar was wel om dan met de vulling even wat meer te knallen. Normaliter knal je vaak met de looks en fondantsmaak.

Daarom mijn vraag: welke vulling is lekker en makkelijk te gebruiken bij een chocolade naked cake?  Vulling mag wel iets stevig zijn qua structuur, zodat het er niet "uit kan gaan lopen" zeg maar...

Ik hoop een paar lekkere tips te krijgen! ( alvast bedankt!;)

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

2

Re: welke vulling is lekker bij chocolade naked cake?

Witte chocomousse met frambozen/rood fruit. :9 Staat ook mooi!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

iets met monchou :think:

4

Slagroom opkloppen met monchou, kersenvlaaivulling en kruimels bastogne!

5

Heb je ff ;)?

ik heb laatst een chocolade  taart gemaakt met een laagje chocolade mousse (kant en klaar van mona) en een laagje kokos crème (enchanted cream). ik had door de mousse wat stukjes chocolade gedaan en door de kokos crème wat kokos rasp.

wat ook lekker is is bv 1 laag oreo creme en 1 laagje (chocolade) botercreme. of witte chocolade crème en een laagje chocolade mousse. Of een laagje aardbeien crème of aardbeien bavaroise met een laagje witte chocolade crème en ga zo maar door ;).

Succes met kiezen!

Bij chocolade denk ik zelf aan chocoladecake met een klein beetje Chilipoeder. Niet teveel maar net een klein tinteltje bij het eten dat gesust wordt door een zachte vulling van bijvoorbeeld frambozen- of koffiecreme. Lekker met wat nougatine voor wat ander structuur in je taart.
Lekker, de naked cake ga ik binnenkort ook bakken. #zinin

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

7

ik mis een "like"button!! Zitten goede opties tussen die ik kan gebruiken....
dank jullie wel....

Maar mocht iemand dit nou lezen en denken: "maar ik heb ook een lekkere aanvulling!  dat kan nog steeds hoor! bruiloft is op 1 juni....

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!