1

Onderwerp: een vraagje...

ik mag een vrolijke peppa big taart maken voor een meisje van 4 wat helemaal weet wat ze wil =D

nog niet vaak iets over de familie gehoord maar heb flink gegoogeld.

De moeder zei dat ze heel graag deze taart wil

http://s23.postimg.org/y654jg52f/IMG_20160314_WA0000.jpg

nu is mijn vraag kan ik met mijn tanden stokers die in de beentjes van vader big komen door mijn onderbord of valt hij dan om?

en hoe laat ik hem anders staan?

beetje onduidelijk misschien en misschien een domme vraag :think: maar ja durf het toch maar te vragen :lol:  :lol:

Re: een vraagje...

Misschien kan je hem als het ware tegen de taart aanplakken en een sateprikker vanuit zijn buik dwars in de taart steken. Of zo licht mogelijk maken met piepschuim bollen in zijn hoofd en lijf, dan blijft hij al beter staan en dan evengoed vastprikken zoals hierboven vermeld.

iemand anders goeie tips??

Groetjes Kirsten

3 Laatst bewerkt door astap79 (15-03-2016 20:35)

Hoi,

Ik kan je helaas ook niet helpen, vind dat soms ook lastig.. vastplakken met RI? en idd eventueel een prikker door de buik zo de taart in.. ben benieuwd hoe je dat gaat doen, ik zit daar soms ook mee.

groetjes Astrid.

4

Het is een flinke buik van Papa big op superdunne beentje  :lol:  :rolleyes:
Dat is het dilemma hier. Hij zal dus best zwaar zijn op die beentjes. In je onderbord moet je wel gaatjes "voorprikken" lijkt me, anders kom je er niet goed in met een satéprikker. En vooraf Papa Pig goed laten uitharden met de satéprikker in zijn beentjes.
Ik zelf zou dan óók nog wat royal icing onder de voetjes doen, zodat hij en geprikt en geplakt staat.

Misschien een reserve poppetje maken met piepschuimballetjes, voor het geval het mis gaat. Piepschuim is immers veel minder zwaar.

Ben benieuwd hoe je het gaat doen...succes ieder geval.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Ik zou m lekker op z'n billen laten zitten ;)

6

dank jullie wel voor het meedenken maar krijg er toch wel een zweet aanval van :mad:  :mad:

misschien dat ik hem inderdaad laat zitten, lui tegen een boom aan of zo.

heb ooit een uil in het onderbord geprikt was ook nogal een karwei en die was van piep schuim.

de taart is voor 2 april dus ik heb nog even en zal hem zeker laten zien :)